Kiek kainuoja agento 007 alus?

Jamesas Bondas – tai ne tik populiariausias visų laikų šnipas, įtakingiausias Holivudo vyras, bet ir tobulo stiliaus ikona.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Dec 8, 2012, 3:04 PM, atnaujinta Mar 14, 2018, 6:56 PM

Jau pusę amžiaus šis Iano Flemingo sukurtas personažas yra laikomas geriausiai besirengiančiu slaptuoju agentu, nuolat liaupsinamas dėl nepriekaištingo skonio moterims, ginklams, automobiliams bei gėrimams.

Visgi dėl pastarojo aspekto teko kiek sunerimti po to, kai naujausioje savo juostoje „Operacija: Skyfall“ savotiška vizite kortele jau tapusį martinį ponas Bondas netikėtai iškeitė į alų.

Pasak pagrindinį vaidmenį atlikusio Danielio Craigo, tai padaryti privertė itin sunki kino kompanijos finansinė padėtis. Dėl prastų popierių net kelis kartus teko atidėti filmo „Operacija: Skyfall“ premjerą, kuri galiausiai įvyko tik praėjus ketveriems metams nuo paskutiniosios „bondiados“ dalies.

O taupoma buvo visur – pradedant aprangos detalėmis, pigesniais automobiliais ir baigiant tikrovės falsifikavimu. Vietoj skrydžio į Indiją ar Balį scenos buvo filmuojamos Rytų Sasekso kurorte, o baseinas Rytų Londone puikiausiai atstojo tą, kuris turėjo būti Šanchajuje.

Tad nenuostabu, jog ir slaptojo agento įpročiai buvo šiek tiek pakoreguoti, prabanga dvelkiantį martinį iškeičiant į šviesųjį „Heineken“ alų. O svarbiausia tai, jog už šį sandėrį danų alaus darykla kino kompanija sumokėjo daugiau kaip 45 milijonus svarų sterlingų.

Tokia suma gerokai palengvino kino kompanijos, reikalaus, kadangi bendrai filmo produkcijai ir reklamai ji iš viso turėjo surinkti 200 milijonų svarų sterlingų. Kaip teigia pats D. Craigas, „be „Haineken“ šiandien filmo paprasčiausiai nebūtų“.

Tačiau Jameso Bondo fanai visgi nėra tokie supratingi. Kai kurie jų viešai pasipiktino, teigdami, jog filmas apie „Agentą 007“ be martinio yra tas pat kaip Jameso Bondo filmas be paties Bondo.

Kitų teigimu, galbūt vieno Šveicariško laikrodžio iškeitimas į kitą nėra itin reikšminga, tačiau martinio iškeitimas į alų yra tiesiog šventvagiška. Tai, anot jų, tas pats kaip elegantišką „Saville Row“ kostiumą ir vakarinį švarką pakeisti apsmukusiais džinsais ir nunešiotu megztiniu.

Atsakydami į šią kritiką, filmo prodiuseriai pabrėžia, jog agentui Bondui jau anksčiau yra tekę išduoti savo žymųjį gėrimą. Ne kartą jis buvo iškeistas į šampaną, konjaką, burboną ar romą, o dalyje „Pasveikint mirtį kitą dieną“ slaptasis agentas išdrįso užsisakyti netgi „mojito“.

Be to, pats „Haineken“ alus agento 007 aplinkoje taip pat nėra naujiena – pirmą kartą šalia tuometinio 007 agento Pierco Brosnano šis gėrimas buvo pastebėtas dar 1995 m. filme „Auksinė Akis“.

„Šiaip ar taip, Džeimsas Bondas yra geriantis personažas. Toks jau jis yra. Gerai tai ar blogai – spręsti jums patiems. Tačiau gerti alų tikai nėra blogas dalykas. Taip jau susiklostė, kad filme tai – „Haineken“ alus“, - sakė D. Craigas.

Vis dėlto, matyt, neveltui I. Flemingas jau pirmojoje savo novelėje paminėjo „Vodka Martini“, čia pat kruopščiai aprašydamas visas jo sudedamąsias dalis bei paruošimo būdą. Atsižvelgdami į tai, prodiuseriai pažadėjo, jog sekančiose dalyse Jamesas Bondas tikrai sugrįš prie jam įprasto gėrimo.

Parengė Miglė Šeikytė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.