„Coca-Cola“ transformuoja gėrimus į lašelius

Ilgą laiką „Coca-Cola“ pokyčiai apsiribojo vien tik buteliuko dizaino perkūrimu, kadangi saugant receptūrą po devyniais užraktais, nieko kito kaip ir neliko. Tačiau neseniai kompanija nusprendė, jog šito jai negana, ir pasiryžo imtis radikalesnių permainų. Rezultatas – visų taip mėgstamas gėrimas vos iš kelių lašų.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Dec 24, 2012, 3:59 PM, atnaujinta Mar 14, 2018, 10:46 AM

Didžiausia pasaulyje gaiviųjų gėrimų gamintoja dar šio mėnesio pradžioje pristatė „Coca-Cola“ lašelių pavidalu. Viskas, ką vartotojai turi padaryti, tai įlašinti šiuos lašelius į vandenį, ir jis akimirksniu pavirsta gaiviuoju saldintu gėrimu.

Nors tai nėra tikroji „Coca-Cola“, tačiau šie lašeliai Jungtinėse Valstijose jau spėjo išpopuliarėti. Priežastis gana paprasta – jie, skirtingai nei įprastas „Coca-Cola“ buteliukas, parduodami daug mažesnėje taroje, kuri lengvai telpa tiek į nedidelę rankinę, tiek ir į kišenę. Visa, ko reikia, tai vanduo, kuriame būtų galima tuos lašelius ištirpinti.

Be to, šie lašeliai yra „draugiškesni“ ir piniginės atžvilgiu. Iš viso lašelių buteliuko, kainuojančio apie 4 dolerius, galima gauti net 32 porcijas gėrimo.

Kaip teigia pati bendrovė, šioje srityje ji mato daugybę plėtros galimybių, todėl tikrai neketina apsiriboti vien tik „Coca-Cola“ transformavimu į lašelius. Pasak „Coca-Cola“ vandens, arbatos ir kavos produkcijos Šiaurės Amerikoje viceprezidento Johnas Roddis, sekanti eilėje yra arbata.

Pati bendrovė šitokią gėrimo koncepciją vadina „nei vienos kalorijos neturinčiu natūraliu“ gėrimu. Vis gi, tam, kad likviduotų kalorijas ir tuo pačiu nepakenktų skonio savybėms, gamintojai privalo naudoti dirbtinius saldiklius, kurie nemažai daliai vartotojų vis dar kelia didžiulį nepasitikėjimą.

„Coca-Cola“ nėra pirmoji šių naujovių iniciatorė. Lašelius jau kurį laiką gamina ir korporacija „Kraft Foods Inc.“. Tik jų dėka pastarosios pardavimai per pusmetį išaugo daugiau nei dvigubai, ir būtent tai paskatino ir „Coca-Cola“ rimtai apsvarstyti permainų galimybę.

Tačiau tuo pačiu ji privalo išlikti budri, kadangi lašelių išpopuliarėjimas gali neigiamai paveikti kitas jos gamybos sritis, tokias kaip vitaminizuoto vandens produkcija. O kaip teigia Johnas Sicheras, „Beverage Digest“ redaktoriaus, „lašeliai bet kuriuo atveju sudarys tik labai nedidelę visos JAV gėrimų industrijos dalį, nes dauguma žmonių vis tiek mieliau rinksis daug patogesnius iš karto vartoti paruoštus gėrimus“.

Parengė Miglė Šeikytė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.