Socialinio tinklo „Twitter“ simbolio - žydro paukščio žvilgsnis buvo nukreiptas iš kairės į dešinę. Šiemet kompanija nutarė, kad paukštis turi žiūrėti į dangų.
Savo pirmąjį logotipą „Microsoft“ kūrė paprastą ir nespalvotą. Tačiau po daugybės pakeitimų 2012 metais logotipas įgavo spalvų bei sąsajų su pagrindiniu kompanijos produktu - „Windows“.
Indijos automobilių gamintojai „Tata“ priklausanti bendrovė „Jaguar“ šiais metais savo logotipui suteikė šviežumo. Blizgantis ir kartu išraiškingesnis šuoliuojantis jaguaras siejamas su automobilių greičiu ir veržlumu.
Internetinės prekybos giganto „Ebay“ logotipo spalvų gama nepakito, tačiau pasikeitė šriftas, o raidės dabar išdėstytos vienoje tiesėje.
Automobilių nuomos bendrovė „Avis“ vietomis apkeitė logotipo raidžių ir fono spalvas.
Kino industrijos milžinė „Universal Pictures“ šimtojo jubiliejaus proga atnaujino savo logotipą paryškinusi neaprėpiamus visatos tolius, kurie tik dar labiau pabrėžia kompanijos dydį ir galią.
Parengė Šarūnas Meškys