Įrankių pardavėjai erotiniam kalendoriui modelių ieškojo „Facebook“

Ant savo darbo stalo radęs portalo irankisplius.lt reklaminį kalendorių sutrikau - kas čia per pokštas? Iš juodo sausio lapo į mane žvelgė du nuoširdūs, nespalvoti jaunuoliai vienomis trumpikėmis. „Daugiau nei žaislai“. Tai, turbūt, apie „DeWalt“ įrankius, kuriuos jie laikė rankose. Kažkas nutarė, kad sėkmingai pristatyti grąžtus ir pjūklus galima be kelnių.

Daugiau nuotraukų (1)

Arnoldas Lukošius

2013-02-01 07:29, atnaujinta 2018-03-12 20:13

Drąsuoliai ar nevykėliai? Net ir neskoninga reklama yra reklama, būtent dėl to dabar apie šią kompaniją skaitote. 

Į šį kalendorių žiūrime triskart dažniau negu į šalia kabantį „skoningąjį“.  Į orkestro duobę nuvirtusi balerina susilauks triskart daugiau žiniasklaidos dėmesio negu puikiai šokanti.

Bendrovės „Hardim“, kuriai priklauso portalas irankisplius.lt, vadovas Rolandas Žygelis nė neslėpė – jie ne tik sąmoningai demonstravo „abejotiną skonį“, bet net ir modelių ieškojo netradiciškai.

„Tai nėra mūsų darbuotojai, – pripažinęs, kad kalendorių mums atsiuntė sąmoningai, abejones išsklaidė  pašnekovas. – Paskelbėme atranką „Facebook“ ir žmonės patys atsiliepė. Dalis jų buvo mūsų draugai, dalį pakvietėme per pažįstamus. Visi vilniečiai, fotografuotis sutikę savo noru.

Tuomet sugalvojome kelias idėjas pagal metų laikus, įrankius, kitus parametrus ir viską sudėliojome. O kičo siekėme sąmoningai - kad pralinksmintume. Teisingai pastebėjote – „abejotino meninio lygio.“

Vis tiek nesuprantu. Tegul merginos tyčia pozuoja mėgėjiškai, tegul tyčia vaizduojamas nuvalkiotas apatinių drabužių ir įrankių kičas, tegul statiškos ir nenatūralios pozos tyčia primena prastą sovietinių laikų parką, kur stovi gipsinė mergaitė su irklu. Bet tie du vyrai - sausio mėnesio lape?!

Vienas - dengiantis galvą šalmu, o kitas - besitaikantis perforatoriumi anam į... Sakykime taip – visai kitą vietą negu ta, kurią pirmasis pridengęs šalmu. Ir užrašas šalia: „Daugiau negu žaislai!“

Klubo „Men’s factory“ reklaminiame lapelyje kažką panašaus išvydęs nenustebčiau, tačiau iš kur portalas irankisplius.lt turi tiek drąsos? Juk ką nors įdomaus tokioje nuotraukoje išvydusių K. Uokos su P. Gražuliu joks pjūklas nesustabdys! Taip ir regiu – du vyrai veržiasi pas tuos vyrus, tų įrankiai savigynai pakyla...

„Taip, taip, taip, tai irgi buvo sąmoningai daryta! To ir siekėme. Specialiai sausio mėnesį pagaminome ir patį kalendorių. Dėl to, kad sausį niekas kalendorių nedovanoja. Visi nori dovanų gruodį, o mes – vieninteliai pasirinkome sausį“, - sakė R. Žygelis. 

– Reiškia, idėja buvo viską daryti atvirkščiai – kalendorius ne laiku, abejotino meninio lygio? - paklausiau R. Žygelio.

 Būtent! Tik noriu pasakyti, kad mes nesijuokiame nei iš įrankių, nei iš draugų – jau 20 metų tai yra mūsų verslas. Tačiau norime pralinksminti žmones, išvaduoti juos nuo tų rimtų veidų.

– O kaip draugai sutiko fotografuotis? Juk suprato, kad patys gali kažkam sukelti juoką?

(Juokiasi.) Bet juk vyko atranka. Jiems tai tiesiog natūralus gyvenimo įvykis. Na, tikrai nesijuokėme nei iš merginų, nei iš vaikinų.

Vyko diskusija, papasakojome, ko norime, kaip įsivaizduojame, kokia tokio kalendoriaus verslo politikos prasmė. Išsiuntėme jį ir draugams, ir konkurentams. Svarbiausia – norėjome parodyti, kad pradėjome atstovauti daugiau įvairių gamintojų, turime platesnį asortimentą. Čia galite pamatyti ir kirvių, ir kastuvų. 

– Kokie dar kirviai ir kastuvai? Kas ten į juos žiūri per visus tuos kūnus?

– Tai yra abejotinas meninis lygis, aš sutinku. Kita vertus, nėra ir nieko šokiruojančio, neestetiško. Prekiaujame labai profesionaliais produktais, tad nenorėtume jų pateikti atstumiančiai. Panašius kalendorius daro „Pirelli“, samdo garsiausius modelius. O mes esame smulki įmonė. Jie turi vienas galimybes, mes - kitas. Tačiau, manau, pagal savo galimybes padarėme visai gerai.

Mes ir fotografų atranką darėme. Su fotografe buvo galima sutarti konkrečiai. Mes – ne menininkai, mes – verslininkai, o ji jautė tą gerą menininko ir verslininko sinergiją.

Dažniausiai menininkai tai to nežino, tai ano, „nebendrauja“ su laiku, o ji labai konkrečiai dirbo. Aišku, kai kuriais atvejais mūsų požiūris išsiskyrė, bet kadangi šis formatas mums buvo įdomesnis, galiausiai jai rezultatas patiko.

Iš partnerių gavome labai daug gerų atsiliepimų, pasveikinimų, kad projektas vykęs. Mačiau, kad visi partneriai mūsų kalendorių pasikabinę ant sienų.  

– Sausio mėnuo išėjo gėjiškas, o ką simbolizuoja visi kiti mėnesiai?

– Na, kaip čia pasakyti. Sausį svarbiausia ne du berniukai - juk galėjo būti ir mergaitės. Čia svarbiausia, kad parodytas pagrindinis gamintojas, kurio įrankiais prekiaujame. Gruodį – kastuvas ir kepuraitės, liepą – dviratis, spalį – lapų nupūtimo siurblys.

Nuotraukos su mėnesiais derintos apgalvotai ir logiškai. Svarbiausia buvo akcentuoti įrankius, todėl jie spalvoti, o žmonės – ne.

***

Mums lieka prisiminti seną tiesą – blogos reklamos nebūna, būna tik nepastebima. Tad, jei kažkam sukeli juoką, geriausia teigti, kad to ir siekei. Juolab, kad humoro jausmo ir drąsos „Hardim“ nestinga.

Kartą jau patekusi į žiniasklaidos akiratį, kai kompanijos darbuotoja laimėjo biuro gražuolės konkursą, irankisplius.lt komanda, atrodo, pajuto tokio dėmesio naudą. Dabar tik baisu, kad paėmęs į rankas jų grąžtą, tūlas visai ne apie sienoje gręžiamą skylę užsisvajos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.