Sąskaita sumažėjo nuo 28 tūkst. Lt iki 479 Lt – užteko paprašyti

Kad mobiliojo ryšio sąskaitos gali ne tik, anot vienos reklamos, prajuokinti, bet ir gerokai išgąsdinti, patyrė įmonės „Gargždų rangos darbai“ vadovai.

Daugiau nuotraukų (1)

Aurimas Abišala

2013-02-07 11:31, atnaujinta 2018-03-12 10:20

Už rugsėjį įmonė gavo 28,2 tūkst. litų sąskaitą iš mobiliojo ryšio paslaugas teikiančios bendrovės „Bitė“.

Didžioji šios sumos dalis – ne už prakalbėtas minutes (128 Lt), o netesybos (28,09 tūkst. Lt).

Tokia suma buvo suskaičiuota dėl to, kad įmonė atsisakė mobiliojo ryšio paslaugų gerokai iki pasibaigiant dvejų metų sutarčiai - „Bitės“ paslaugomis „Gargždų rangos darbai“ naudojosi tik 6 mėnesius.

Prie sutarto plano buvo priregistruota 14 telefono numerių, taip pat bendrovė gavo vieną telefono aparatą.

Iš bendrovės buvo prašoma sumokėti po 2 tūkst. litų už kiekvieną telefono numerį, kuriam pirma laiko buvo nutrauktas paslaugų tiekimas.

Kadangi pagal įstatymą nei privatus vartotojas, nei smulkus ar vidutinis verslas neprivalo atlyginti netiesioginių paslaugų tiekėjo nuostolių, „Gargždų rangos darbai“ kreipėsi į „Bitę“ su tai nurodančiu raštu.

„Bitė“ sumažino sąskaitą iki patirtų tiesioginių nuostolių – 479 Lt. Didžiąją šio nuostolio dalį sudarė mokestis už įmonei išduotą telefono aparatą.

Įmonės „Gargždų rangos darbai“ vadovas portalą lrytas.lt patikino, kad nesusipratimą „Bitės“ darbuotojai išsprendė greitai ir profesionaliai.

„Bitės“ atstovai teigė, kad netikėtai išaugusi sąskaita – nemaloni sistemos klaida.

Chrisas Robbinsas, įmonės „Bitė Lietuva“ vadovas:

„Nėra verslo, kuriame nepasitaikytų klaidų. Sėkmingiausios bendrovės yra tos, kurios prisiima atsakomybę už savo klaidas, jas ištaiso ir pasirūpina, kad jos daugiau nesikartotų.

Siekdami, kad vartotojais būtų tinkamai pasirūpinta, darbuotojams suteikėme įgaliojimus patiems priimti sprendimus, todėl paslaugas klientams suteikiame gyvai ir kiekvienam individualiai pritaikytas. Mūsų paslaugomis Ryšių reguliavimo tarnybai mobiliojo ryšio vartotojai skundžiasi rečiau nei bet kurio kito operatoriaus.

Be to, rinkos tyrimų bendrovei TNS pavedėme atlikti tyrimą, atskleidusį, kad mūsų sąskaitos yra tiksliausios rinkoje. Sąskaitų tikslumu tikime taip stipriai, kad garantuojame grąžinti trigubai, jei klientai jose ras netikslumų. Net jei ir suklystame, pasikalbame su vartotoju ir netikslumą būtinai pašaliname.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: kodėl bankai ir toliau brangina paslaugas?