„Kiek žinau, anksčiau čia rašydavo kainą, už kiek brangiausiai galima parduoti. Tai dabar gal jau dalys už dyką“, - stebėjosi tokį „Camel“ pakelį įsigijęs vilnietis Paulius.
Tačiau šių rūkalų importuotojai ramina – nemokamų cigarečių nebus. Mat reikia atidžiau pavartyti pakelį – didžiausia pardavimo kaina spausdinama ant jo dugno.
„Vyko įvairiausi mokesčių pasikeitimai: didėjo akcizas, pridėtinės vertės mokestis. Mums kas kartą dėl to tenka keisti banderoles, o tai – papildomos sąnaudos.
Su Valstybine mokesčių inspekcija pavyko sutarti, kad kainą spausdinsime ant paties pakelio. Taip paprasčiau, nereikia išmesti anksčiau atspausdintų banderolių, jei vėl keičiasi mokesčiai“, - pasakojo tabako kompanijos JTI atstovas Ramūnas Mačius.
Šios bendrovės pavyzdžiu netrukus ketina pasekti ir konkurentai: spausdinti pardavimo kainą ant pakelio, o ne ant banderolės netrukus pradės ir „Philip Morris Lietuva“.
„Tai – taupiau ir efektyviau visiems. Mat dažnai keičiantis mokesčiams tenka tiesiog spėlioti, kokia bus rūkalų kaina. Jei neatspėji, dalį jau atspausdintų banderolių tenka sunaikinti.
Tai nepatogu ir pačiai Mokesčių inspekcijai, nes mes turime jas suklijuoti ant A4 formato lapų, pristatyti inspektoriams, po to jie skaičiuoja, svarsto ir tik tada leidžia naikinti“, - pasakojo „Philip Morris Lietuva“ atstovas Gintautas Dirgėla.