Kaip už mobiliojo ryšio paslaugas atsiskaityti Ūkio banko klientams

„Tele2“ informuoja, kad klientų, mokėjusių už paslaugas per Ūkio banką iki vasario 11 d. imtinai, mokėjimai yra užskaityti.

Mobiliojo ryšio bendrovių klientai, besinaudojantys Ūkio banko paslaugomis, turės paieškoti kitų atsiskaitymo būdų.<br>J. Stacevičius
Mobiliojo ryšio bendrovių klientai, besinaudojantys Ūkio banko paslaugomis, turės paieškoti kitų atsiskaitymo būdų.<br>J. Stacevičius
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 12, 2013, 3:50 PM, atnaujinta Mar 12, 2018, 2:27 AM

Klientų, atsiskaitančių už „Tele2“ paslaugas pagal tiesioginio debeto sutartį Ūkio banke, mokėjimai nebus priimami tol, kol pats bankas nevykdys operacijų. Šių klientų prašome pasirinkti kitą mokėjimo už paslaugas būdą. Apie tai juos informuosime ir trumpąja SMS žinute bei kitais prieinamais būdais.

Bankui atnaujinus operacijas ir pateikus daugiau informacijos apie veiklą, dėl atsiskaitymo galimybių bus sprendžiama iš naujo.

 „Bitė“ informuoja, kad vartotojų, mokėjusių per „Ūkio banką“, mokėjimai iki vasario 11 d. buvo gauti ir užskaityti. Jeigu per šį banką buvo atsiskaitoma naudojantis paslauga „tiesioginis nuskaitymas” – bendrovė mokėjimų negalės priimti kol bankas nepradės vykdyti operacijų.

Šių klientų bendrovė prašo pasirinkti kitą mokėjimo būdą. Apie susidariusią situaciją „Bitė“ savo vartotojus informavo SMS žinutes. Jeigu kiltų papildomų klausimų, „Bitės“ vartotojai gali skambinti nemokamu gyvų konsultacijų telefonu nr. 1501.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.