Populiariausio alaus vardas – šviežumo garantija

2012 metais alaus mėgėjų rankos dažniausiai tiesdavosi lietuviško lagerio karaliaus „Švyturio Ekstra” link. Būtent šio alaus per praėjusius metus mūsų šalyje buvo parduota daugiausia.

„Šio alaus populiarumas užtikrina ir jo šviežumą – jis neužsilaiko parduotuvių lentynose. Baruose, kavinėse, restoranuose alus išgeriamas greitai – per 7 dienas nuo statinės atidarymo”, – teigė vyriausioji „Švyturio” aludarė Dž. Armonienė.
„Šio alaus populiarumas užtikrina ir jo šviežumą – jis neužsilaiko parduotuvių lentynose. Baruose, kavinėse, restoranuose alus išgeriamas greitai – per 7 dienas nuo statinės atidarymo”, – teigė vyriausioji „Švyturio” aludarė Dž. Armonienė.
Daugiau nuotraukų (1)

Donatas Jankus

Mar 23, 2013, 10:00 AM, atnaujinta Mar 9, 2018, 11:24 AM

Tokius duomenis paskelbė Lietuvos prekybos įmonių asociacija, kuri Klaipėdoje verdamam alui antrus metus iš eilės įteikė apdovanojimą „Populiariausia prekė”.

Anot Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdomojo direktoriaus Lauryno Vilimo, „Populiariausios prekės” apdovanojimai vieninteliai objektyviai atspindi šalies pirkėjų simpatijas ir pasirinkimą. Nors gamybos ir prekybos profesionalai formuoja pasiūlą, galutinį žodį taria pirkėjai – juk jie išsirenka, ką pirkti.

„Mūsų konkursas parodė, kad pirkėjai nuolaidų kokybei nedaro ir rinkdamiesi maistą bei gėrimus pirmenybę teikia vietos gamintojams, siūlantiems šviežumu išsiskiriančius produktus, taip pat tiems, kurie per ilgus metus gavo vartotojų pasitikėjimą. „Švyturio Ekstra” – vienas ilgametės sėkmės fenomenų Lietuvos maisto bei gėrimų pramonėje”, – teigė L. Vilimas.

Griežta šviežumo taisyklė

„Švyturio” vyriausioji aludarė Džuljeta Armonienė pabrėžia, kad „Švyturio Ekstra” sėkmę lemia griežta šviežumo taisyklė – Lietuvos baruose, kavinėse ir restoranuose šio alaus statinaitė turi būti suvartota per 7 dienas nuo statinės atidarymo ir ne vėliau nei 25 dienos nuo pripylimo darykloje.

„Švyturio Ekstra” yra verdamas tik iš vandens, lietuviško miežių salyklo, trupučio ryžių, pridedant karčiųjų ir aromatinių „Spalter Select” apynių bei alaus mielių. Nenaudojamos jokios fermentavimo pagreitinimo technologijos. Šis alus statinėse – pats tikriausias „gyvas” alus, todėl jis visada privalo būti šviežias”, – sakė aludarė.

„Švyturio Ekstra” gamybos receptas nesikeitė nuo sukūrimo. Šis alus unikalus, nes jo brandinimas vyksta ne tik vertikaliose, bet ir senovinėse horizontaliose talpyklose, kurias iš didžiųjų alaus daryklų turi tik mūsiškė”, – pasakojo Dž. Armonienė.

Parduotuvėse neužsibūna

Alaus specialistai žino, jog parduotuvių lentynose esantis alus veikiamas aplinkos: nors dirbtinis prekybos centrų apšvietimas kenkia mažiau nei tiesioginė saulės šviesa, nuo ilgo stovėjimo lentynoje prastėja alaus kokybė. Todėl alaus šviežumą garantuoja ir jo populiarumas – visada šviežias alus yra tas, kuris parduotuvės lentynose užsibūna trumpiausiai.

„Populiariausias alus, kurio daugiausia nuperkama. Vadinasi, šis alus trumpiausiai stovi lentynoje. Tai lemia, kad „Švyturio Ekstra” yra šviežiausias ir parduodamas buteliuose”, – teigė Dž. Armonienė.

Pasak jos, per pastaruosius ketverius metus įmonė pertvarkė visą logistikos grandinę, kad sutrumpintų alaus kelią iki vartotojo.

„Visai kitaip organizuojame darbą centriniuose sandėliuose – iš daryklos atvežtas alus tą pačią dieną paskirstomas į parduotuves. Taip dar 3–4 dienomis greičiau pasiekia pirkėjus”, – sakė vyriausioji „Švyturio” aludarė.

Geriausias pasaulyje

2012-ieji „Švyturio Ekstrai” iš tiesų buvo išskirtiniai ir tarptautiniu mastu. Šios rūšies alus įkopė į pasaulinį aludarių Olimpą ir gali vadintis geriausiu pasaulyje alumi savo klasėje – „Ekstrai” suteiktas garbingiausias 2012 metų Pasaulio alaus taurės („World Beer Cup”) aukso medalis „Dortmunder/European Export” stiliaus lagerio kategorijoje. Pasauliniai ekspertai lietuvišką sodraus skonio šviesųjį alų įvertino geriau nei konkurentus iš šio alaus stiliaus gimtinės – Vokietijos.

„Vis dėlto lyderystė savo namų rinkoje ir akivaizdus vartotojų įvertinimas „Ekstrai” yra ne mažiau svarbus nei tarptautiniai apdovanojimai. Malonu, jog mūsų vartotojams ir prieš kelis dešimtmečius, ir dabar yra svarbu aukščiausia kokybė, geras skonis ir natūralumas. Tuo ir aiškiname nuolatinę „Švyturio Ekstra” sėkmę”, – komentavo „Švyturio” rinkodaros vadovas Laimis Balčiūnas.

Pelnas skiriamas Klaipėdai

Šiemet Lietuvos prekybos įmonių asociacijos konkurso „Populiariausia prekė” dalyviai buvo suskirstyti į 66 kategorijas, kurių nugalėtojai buvo išrinkti pagal vartojimo duomenis – pagrindinių šalies mažmeninės prekybos tinklų 2012 metų pardavimo rezultatus.

Dalį už „Švyturio Ekstra” gaunamo pelno bendrovė grąžina visuomenei: be to, kad yra vienas didžiausių šalies sporto ir meno mecenatų, „Švyturys” įsteigė „Švyturio” Klaipėdos kilmės fondą, pagal kurio nuostatus kiekvieno parduoto alaus butelio 3 centai skiriami uostamiesčio sportui, kultūrai, bendruomenei. Pernai šis fondas surinko ir klaipėdiečiams pervedė 672 tūkst. litų.

(Užs. Nr. 13K605-6) 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.