Jaunas verslas. Kaip pristatyti savo produktą

Praeitame straipsnyje pasakojau apie komandos svarbą kiekvienoje kompanijoje. Šį kartą sužinosite, kaip sukurti produktą ir sėkmingai viešai jį pristatyti.

Daugiau nuotraukų (1)

Jokūbas Laukaitis

Apr 25, 2013, 12:50 PM, atnaujinta Mar 7, 2018, 6:17 PM

Kai jau turite aiškiai apsibrėžę savo idėją ir subūrę tinkamą komandą žmonių, pats laikas sukurti produktą. Rašysiu apie IT produkto kūrimą - tinklalapio, mobiliosios aplikacijos ir panašiai.

Vienas svarbiausių dalykų, norint sėkmingai valdyti projektą, yra gera ir nuolatinė komunikacija tarp komandos narių. Kiekvienas narys turi visados žinoti apie projekto eigą. Jeigu neturite biuro, kur galėtumėte susitikti kiekvieną dieną, labai naudinga būtų daryti tai:

1. Naudoti projektų valdymo programą. Jos labai naudingos, kadangi galima lengvai priskirti skirtingą užduotį kiekvienam komandos nariui ir stebėti jų progresą. Rekomenduočiau naudoti „Trello“, kadangi ja naudotis labai paprasta ir ji visiškai nemokama;

2. Komunikuoti per “greitųjų žinučių” (IM) programą. Jos pagalba galite bet kuriuo metu trumpai apsitarti dėl netikėtai iškilusių problemų ir jas išspręsti. Viena dažniausiai naudojamų - „Skype“;

3. Nuolat organizuoti komandos susitikimus. Priklausomai nuo projekto, susitikimų intervalai gali skirtis. Jie gali būti kasdieniniai, savaitiniai ar mėnesiniai.

Susitikimų metu reikėtų aptarti naujas idėjas, spręsti iškilusias problemas, pranešti komandai apie geras ar blogas naujienas bei suteikti motyvacijos ir toliau judėti į priekį.

Dauguma žmonių apie tai nepagalvoja, tačiau labai svarbu gerai išbandyti produktą prieš paleidžiant jį į viešumą, kadangi:

1. Atrasite sistemos klaidų (bugs), kurių anksčiau nepastebėjote;

2. Sulauksite vartotojų atsiliepimų, kurie leis susidaryti nuomonę apie gerąsias bei blogąsias Jūsų programos puses;

3. Programos testuotojai yra labiau linkę tapti aktyviais vartotojais Jums paleidus produktą viešai.

Paprasčiausias būdas surinkti testuotojus yra sukurti paprastą tinklalapį, kuriame būtų trumpai pristatoma projekto idėja ir žmonės galėtų palikti savo elektroninio pašto adresus, jeigu juos idėja sudomino. Puslapis turėtų:

1. Kiek įmanoma paprasčiau pristatyti produkto idėją. Žmonės turi suvokti, kokią naudą jie gaus iš Jūsų produkto per 3-5 sekundes, kitu atveju dauguma lankytojų uždarys tinklalapį.

2. Skatinti žmones palikti savo elektroninio pašto adresus. Jeigu turite galimybę, labai pravartu suteikti žmonėms papildomos naudos už tai, kad jie paliko savo adresą. Jeigu kuriate elektroninės komercijos tinklalapį, galite atiduoti nemokamų kreditų. Jeigu kuriate mokamą paslaugą, pirmiesiems vartotojams ją galite teikti nemokamai 1-3 mėnesius.

3. Atvesti dar didesnį lankomumą. Šis punktas yra pats svarbiausias. Galite sulaukti milžiniško lankomumo, jeigu priversite žmones skleisti žinią apie Jūsų produktą.

Pavyzdžiui, galite atiduoti papildomų kreditų, jeigu žmogus pasidalina Jūsų tinklapio nuoroda „Facebook“ tinkle ar pakviečia kelis draugus per elektroninį paštą. Taip pat labai efektyvu organizuoti loterijas, kurių metu žmonės kviestų savo draugus prisijungti ir gautų už tai taškų. Kuo daugiau taškų surenki, tuo didesnį šansą turi laimėti pagrindinį prizą („iPhone“, knygą, piniginį prizą).

Jeigu norite sukurti tikrai puikų pristatomąjį tinklalapį, nepatingėkite perskaityti šių dviejų straipsnių: apie efektyvumą ir apie sklaidą.

Jeigu sugebėsite pritraukti daug ankstyvų vartotojų, bus daug paprasčiau auginti lankomumą paleidus produktą. Apie marketingą kalbėsime kitame straipsnyje.

Daugiau J. Laukaičio įžvalgų rasite čia.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.