Geležinkelio tiesimo centras, kuris yra bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ antrinė įmonė, darbus vykdys laimėjęs viešojo pirkimo konkurso dalį. Šiame konkurse Geležinkelio tiesimo centras nukonkuravo įmonių „Kauno tiltai“ ir „Mitnija“ konsorciumo bei „Kauno kelių“ ir Estijos geležinkelių tiesimo įmonės „Skinest Baltija“ konsorciumo pateiktus pasiūlymus.
Geležinkelio tiesimo centras rekonstruos Šeštokų geležinkelio stotį, pritaikydamas jos bėgius ir 1435 mm europinio standarto, ir 1520 mm rusiško standarto vėžėmis važiuojantiems traukiniams.
Per rkonstrukciją planuojama pakeisti apie 10 kilometrų abiejų pločių vėžių bėgių, daugiau nei 30 iešmų, bėgių sankirtų, sąraizgų ir smailių, sutvarkyti peroną. Be to, ketinama įrengti dvi pervažas, pastatyti beveik 700 metrų triukšmą slopinančių sienučių, nutiesti daugiau nei 20 kilometrų inžinerinių tinklų.
Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ skelbtas 6 dalių konkursas organizuotas siekiant įrengti 33 kilometrų ilgio europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ ruožą nuo Marijampolės iki Šeštokų miestelio prie Lietuvos ir Lenkijos sienos.
„Rail Baltica“ - vienas iš prioritetinių Europos geležinkelių projektų, sujungsiantis Helsinkį, Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. „Lietuvos geležinkeliai“ yra „Rail Baltica“ projekto vykdytojas Lietuvos teritorijoje.
Europos sąjungos TEN-T programos ir Lietuvos valstybės lėšomis finansuojamos dvi „Rail Baltica“ projekto dalys mūsų šalies teritorijoje - europinės vėžės rekonstrukcija ir tiesimas nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Marijampolės bei esamos geležinkelio linijos rekonstrukcija nuo Šiaulių iki Lietuvos ir Latvijos sienos.