Kokybiškiausiai klientus aptarnaujantys draudikai Lietuvoje - draudimo bendrovė „If”

Paaiškėjo 2013 m. Lietuvos ne gyvybės draudimo sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatai. Lietuvoje geriausiai klientus aptarnauja draudimo bendrovė „If“, antrąją vietą pagal aptarnavimo kokybę užėmė „PZU Lietuva“, trečiąją – „Gjensidige Baltic“. Bendras visų draudimo bendrovių aptarnavimo kokybės vidurkis Lietuvoje yra 92,7 proc. Lietuvos klientų aptarnavimo kokybės tyrimą kasmet atlieka tyrimų bendrovė „Spect-Dive“.

Lyginant su 2012 m., bendras visų draudimo bendrovių aptarnavimo kokybės vidurkis padidėjo net 4,2 procento.<br>123rf asociatyvi nuotrauka
Lyginant su 2012 m., bendras visų draudimo bendrovių aptarnavimo kokybės vidurkis padidėjo net 4,2 procento.<br>123rf asociatyvi nuotrauka
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jun 10, 2013, 10:44 AM, atnaujinta Mar 5, 2018, 5:37 PM

Lyginant su 2012 m., bendras visų draudimo bendrovių aptarnavimo kokybės vidurkis padidėjo net 4,2 proc. ir šiemet patenka į aukščiausią aptarnavimo kokybės grupę. Lyderių pozicijose antrus metus iš eilės išlieka draudimo bendrovė „If“ (97,7 proc.) ir „PZU Lietuva“ (95,7 proc.), į trečią vietą pakilo „Gjensidige Baltic“ (94,8 proc. ), praėjusiais metais šią vietą užėmė „Seesam Lietuva”.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.