Patarimai, kaip greičiau parduoti ar išnuomoti būstą

Turto savininkui priėmus sprendimą parduoti ar išnuomoti nekilnojamąjį turtą, turbūt neatsirastų nė vieno, kuris norėtų, kad pirkėjo ar nuomininko paieškos truktų kuo ilgiau. Savininkai nori kuo greičiau pasiekti reikiamą rezultatą, tačiau kartais patys užkerta tam kelią. Būsto skelbimų portalas aruodas.lt pateikia patarimų, į ką atkreipti dėmesį, kad kuo greičiau surastumėte pirkėją ar nuomininką.

Nuotraukomis stenkitės ne pagražinti vaizdą, o rodyti realią situaciją.<br>V. Balkūno asociatyvi nuotrauka
Nuotraukomis stenkitės ne pagražinti vaizdą, o rodyti realią situaciją.<br>V. Balkūno asociatyvi nuotrauka
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2013-06-10 11:24, atnaujinta 2018-03-05 17:32

Jei nusprendėte kliento ieškoti patys, o ne kreiptis į specialistus, ir įdėjote skelbimą apie parduodamą ar nuomojamą turtą, atkreipkite dėmesį, kokią informaciją apie nekilnojamojo turto objektą pateikiate. Interneto portaluose gausu įvairių skelbimų, tad Jūsų tikslas – patraukti ieškančiojo dėmesį ir informuoti vartotoją apie Jūsų turto ypatybes.

Pradėkite nuo vizualios informacijos

Internetas turi pranašumą prieš daugelį kitų reklamos kanalų, kad apie siūlomą objektą galite pateikti kuo daugiau vizualios informacijos. Nekilnojamojo turto portalo Aruodas.lt statistika rodo, kad daugiau kaip 90 proc. būsto ieškančiųjų naudojasi filtrais ir peržiūri skelbimus, kuriuose pateikiama siūlomo objekto nuotraukų, tad nedvejokite, skirkite šiek tiek laiko, nufotografuokite ir parodykite, kokį nekilnojamąjį turtą siūlote.

Turėkite omenyje, kad būsto ieškantieji domisi ne tik pastato vidumi, bet ir išore. Pastato vidų kiekvienas gali įsirengti pagal savo poreikius, o pastato išorės remontas dažnai būna probleminis klausimas. Ypač būsto pirkėjai nori matyti, į kokį pastatą jie investuotų.

Vartotojai nori matyti ne tik nuotraukas – juos itin domina ir nekilnojamojo turto objekto planai. Tai ypač aktualu, jei parduodate sklypą: įdėkite ir planą, kad susidomėjęs asmuo matytų, kokios formos sklypą siūlote, ir žemėlapį su tiksliai pažymėta vieta, kurioje yra objektas.

Jei Jūsų objektas patrauklus, nufilmuokite jį ir publikuokite skelbimą su video – vartotojai vis dažniau žiūri video, o ne skaito tekstą, taigi video gali padidinti ir susidomėjimą Jūsų skelbimu.

Žemėlapis – NT skelbimų evoliucija

Vartotojai nori turėti galimybę matyti, kokioje konkrečioje miesto ar rajono vietoje yra Jūsų siūlomas objektas. Tad pažymėkite jo vietą žemėlapyje – pirkėjui tai leis įvertinti aplinką, žalumos lygį, judėjimą netoliese, kokiu atstumu išsidėsčiusios mokyklos ir darželiai, parduotuvės, visuomeninio susisiekimo stotelės ir kt.

Rodykite realią situaciją

Nesibaiminkite įdėti nuotraukų net ir tais atvejais, jei Jūsų siūlomas turtas yra remontuotinas. Dalis būsto ieškančiųjų domisi kaip tik tokiais objektais (nes jų kaina dažnai būna mažesnė), kuriuos patys galėtų visiškai iš naujo įsirengti, taigi prasta objekto būklė juos ne atbaidytų, o kaip tik galbūt net labiau sudomintų.

Nuotraukomis stenkitės ne pagražinti vaizdą, o rodyti realią situaciją. Geriau iškart vartotoją supažindinkite, koks siūlomas būstas, negu leiskite puoselėti didelių lūkesčių, kad būstas itin patrauklus. Statistika rodo, kad vartotojai, iš nuotraukų tikėjęsi, kad būstas vertas dėmesio, labai nusivilia, pamatę realią situaciją.

Aprašymas skirtas pateikti faktams

Nekilnojamojo turto aprašymas yra skirtas įvardinti tai, kas gali būti svarbu pirkėjui ar nuomininkui, taigi nepamirškite įrašyti ne tik pagrindinių objekto ypatybių, bet ir papildomų dalykų. Pavyzdžiui, vartotojui svarbu ne tik bendras plotas, kambarių skaičius, aukštas, bet ir sąskaitų už šildymą suma, kaimynai, triukšmo lygis, pastato tipas ar kiti dalykai, kurie gali turėti įtakos sprendimui pirkti ar nuomotis. Įsivaizduokite, kad patys ieškote nekilnojamojo turto, pabandykite įsijausti į ieškančiojo vaidmenį ir skelbime aprašyti visus kriterijus, kurie Jums gali būti svarbūs.

Negalvokite, kad ko nors nepaminėję skelbime skatinsite pirkėjų susidomėjimą – tikėtina, kad vartotojas tokiu atveju ne skambins Jums kažko paklausti, bet tiesiog nebežiūrės Jūsų skelbimo ir ieškos kitų, kuriuose bus pateikta visa reikiama informacija.

Būtinai patikrinkite, kaip aprašote objektą, nepalikite gramatinių klaidų. Skelbimo aprašymas, paliktas su klaidomis, atrodo neskoningai.

Nustatykite realią rinkos kainą

Prieš įvesdami siūlomą nekilnojamojo turto objekto kainą, pasitikrinkite, kokia gali būti tokio objekto rinkos vertė. Tai padės išvengti nusivylimo, kai Jūsų skelbimą vis kas nors peržiūrės, bet nepaskambins. Tinkama ir reali kaina skelbime – svarus laiptelis sėkmės link, tad palyginkite kelis šaltinius ir nustatykite, kokios realios sumos už savo objektą galite tikėtis.

Padėti susiorientuoti gali ir kiti publikuojami nekilnojamojo turto skelbimai – apžvelkite Jūsų objekto kriterijus atitinkančius skelbimus ir pažiūrėkite, kokios vidutinės kainos siūlomos.

Įdėję skelbimą, neužmirškite jo

Jei jau įdėjote skelbimą, nepamirškite, kad su juo reikės dirbti – nepakanka tik turėti paskelbtą informaciją, kartas nuo karto ją būtina peržiūrėti ir atnaujinti. Jei po skelbimo aktyvavimo praėjo kelios savaitės, pažiūrėkite, galbūt Jūsų skelbimas pasimetė tarp kitų skelbimų. Tuomet jį iškelkite, kad vartotojai jį matytų kuo aukščiau, kad pasiektumėte kuo daugiau būsto ieškančiųjų.

Suradote pirkėją – išimkite skelbtą informaciją

Jei pasiekėte tikslą ir turtą pardavėte ar išnuomojote, nebepublikuokite nereikalingos informacijos – išimkite skelbimą, kad vartotojai nebegaištų laiko ir jo nebežiūrėtų. Taip skelbimų portalų duomenų bazė bus švaresnė ir tikslingesnė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.