Beveik pusei šimto Ispanijos turizmo verslo profesionalų iš tokių žinomų kelionių agentūrų kaip „RACC Travel“, „Grupo Europa Viajes“, „Viajes Eroski“, „Grupo Almeida Viajes“, „Ortells & Valde asociados“ ir kt., Valstybinio turizmo departamento iniciatyva Barselonoje buvo pristatytos Lietuvos turizmo galimybės ir naujovės.
Ispanijos turizmo sektoriaus įmonių atstovams, kurie arba jau dirba Baltijos regione, arba planuoja tai daryti buvo pateikta informacija apie poilsį Baltijos pajūryje, kurortuose, verslo renginių organizavimo, aktyvaus ir sveikatinimo turizmo paslaugas. Verslo misijos dalyviai supažindinti ir su Lietuvos kulinariniu paveldu, gastronominio turizmo tendencijomis. Katalikiškos šalies gyventojus sudomino ir Kryžių kalno, Aušros Vartų istorijos.
Renginio ašimi tapo gintaro ekspozicija „Gintaro kelias“. Šioje originalioje programos dalyje Lietuvos turizmo išskirtinumas buvo pristatytas per gintaro panaudojimą dizaine, kosmetikoje, kulinarijoje, juvelyrikoje. Gintaro meistras iš Lietuvos pademonstravo „Baltijos aukso“ apdirbimo techniką, o renginio dalyviai turėjo galimybę pasigaminti gintarinius amuletus.
VTD duomenimis, 2012 m. Lietuvoje lankėsi 26 tūkst. turistų iš Ispanijos. Remiantis apgyvendinimo įstaigų statistika, daugiausia ispanų turistų sulaukiama birželio-rugsėjo mėnesiais. Vidutinė ispano turisto viešnagės trukmė Lietuvoje siekia 6,3 nakvynės.
Apie pusė ispanų turistų atvyksta į Lietuvą poilsiauti, ketvirtadalis - verslo ar profesiniais reikalais, apie 20 proc. Lietuvoje lanko draugus ir gimines. Didžioji dauguma ispanų lanko Vilnių (71 proc.), kas antras nuvažiuoja į Kauną, kas trečias – į Trakus.
Verslo misiją Barselonoje š.m. birželio 18 d. inicijavo Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, ji buvo įgyvendinta ir finansuojama pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programą iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų.