„Iki“ kūrybine agentūra tapo „Milk“

Prekybos tinklas „Iki“ po beveik du mėnesius trukusio konkurso išsirinko pagrindinę kūrybos agentūrą - ja tapo „Milk“.

Pasak „Iki“ vykdomojo direktoriaus Dariaus Malakausko, pagrindinis kriterijus atsirenkant agentūrą buvo sutampantis abiejų šalių požiūris į tai, kokiu keliu šiuo metu turi eiti „Iki“.<br>A. Barzdžiaus asociatyvi nuotrauka
Pasak „Iki“ vykdomojo direktoriaus Dariaus Malakausko, pagrindinis kriterijus atsirenkant agentūrą buvo sutampantis abiejų šalių požiūris į tai, kokiu keliu šiuo metu turi eiti „Iki“.<br>A. Barzdžiaus asociatyvi nuotrauka
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Jul 25, 2013, 1:10 PM, atnaujinta Mar 2, 2018, 3:09 PM

Pirmą kartą su „Iki“ bendradarbiausianti agentūra rūpinsis pagrindinių bendrovės kampanijų kūrybiniais sprendimais.

Pasak „Iki“ vykdomojo direktoriaus Dariaus Malakausko, pagrindinis kriterijus atsirenkant agentūrą buvo sutampantis abiejų šalių požiūris į tai, kokiu keliu šiuo metu turi eiti „Iki“.

„Pasirinkome bendrovę, kurios pasiūlyti kūrybiniai sprendimai atitiko šiandieninius „Iki“ poreikius“, - sakė. D. Malakauskas.

Konkursinius pasiūlymus buvo pateikusios penkios šalies kūrybos agentūros. Iki šiol trejus metus „Iki“ dirbo su kūrybos agentūra „New“.

„Milk“ padeda kurti prekės ženklų vertę „Kalnapiliui“, „Ergo“, „Nordea“, „Teo“, „Armilai“, Lietuvos tautiniam olimpiniam komitetui, „Čili picai“, „Kauno grūdų“ grupei, „Ikea“, „Italianai“ ir „Radiocentrui“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.