Jis rašo, kad 25 minutės, per kurias orlaivis nusileidęs išlaipinti keleivius, įlaipinti kitus ir vėl pakilti - kelia didžiulį stresą įgulai, kuri nuolat gyvena baimėje.
Knygą „Ryanair. Low cost mais a quel prix?“ („Ryanair“ - pigų skrydžiai, bet kokia kaina?) išleido Prancūzijos leidykla „Altipresse“, rašo portalas connexionfrance.com. Knygoje rašoma, kad lėktuvai skraido ties saugumo riba, jų įgula nuolat patira stresą, o pilotai kartais tepamiega tris keturias valandas tarp skrydžių.
Knyga pasirodė tuo metu, kai „Ryanair“ Prancūzijoje bylinėjasi dėl sutarčių su darbuotojais, kurios esą pažeidė darbo įstatymus.
„Ryanair“ komunikacijos vadovas Robinas Kiely tvirtino, kad „Ryanair“ skrydžių saugumu nenusileidžia saugiausioms Europoje oro linijoms ir knygą komentuoti atsisakė - esą jį dabar kriminalinės bylos objektas.
„Facebook“ ir „Twitter“ uždarė dalies „Ryanair“ pilotų profilius, kai „Ryanair“ pasiskundė, kad jie pažeidžia kompanijos teises.
Teigiama, kad taip airių kompanija siekia nutildyti, kaip teigiama, 2500 pilotų vienijančią „Ryanair“ pilotų grupę (RPG).
„Ryanair“ patvirtino, kad ji susisiekė su socialinių tinklų administratoriais. Kompanijos atstovai tvirtino, kad neleis interneto "troliams" žeminti „Ryanair“ reputacijos.
RPG mėgina veikti kaip darbuotojų profesinė sąjunga, tačiau „Ryanair“ profesinių sąjungų nepripažįsta.
„Mes nekomentuojame „Ne „Ryanair“ pilotų grupės“ veiklos, kuri iš tiesų yra mūsų konkurentų viešųjų ryšių kompanijos dalis“, - pareiškė „Ryanair“ atstovas.
„Ryanair“ laukia dar vienas mūšis viešųjų ryšių fronte, nes viena televizija pirmadienį ketina parodyti dokumentinį reportažą „Paslaptys iš pilotų kabinos“ apie „Ryanair“ degalų taupymą ir darbo sąlygas, rašo „Irish Independent“.
Parengė Saulius Jarmalis