„Pastaraisiais metais įmonė smarkiai pasikeitė - buvo suformuota nauja vadovų komanda, pradėtas prekių ženklų portfelio pertvarkymas, įgyvendinti gamybos ir veiklos optimizavimo procesai. Visi šie pokyčiai davė teigiamų rezultatų. Dabar atėjo metas atnaujinti ir bendrovę reprezentuojantį ženklą. Naujajame logotipe atsispindi svarbiausios mūsų įmonės savybės - kokybė, inovatyvumas, energija bei patikimumas“, - sako įmonių grupės „Alita“ generalinis direktorius Vaidas Mickus.
Jungiančiu elementu tarp praeities ir dabarties tampa solidi žalia spalva bei stilizuota karūna. Bendrovės modernumą ir inovatyvumą atspindi ženklo geometrinė struktūra ir daugiasluoksniškumas. Įmonių grupės „Alita“ produktų krepšelyje - aukštos kokybės natūralios fermentacijos putojantys vynuogių vynai, brendžiai, alkoholiniai kokteiliai, trauktinės, putojantys gazuoti fermentuoti gėrimai, degtinės ir kiti stiprieji gėrimai. Produkcija eksportuojama į Latviją, Rusiją, Estiją, Didžiąją Britaniją, Vokietiją, Lenkiją, Kiniją ir kitas šalis.
Didžiausias bendrovės akcininkas „FR&R Invest IGA“ S.A. (netiesiogiai priklauso Švedijoje registruotai bendrovei „Swedbank“) valdo 84,56 proc. bendrovės akcijų paketą. Smulkusis akcininkas Vytautas Junevičius valdo 14,48 proc. akcijų.
Per pirmąjį šių metų pusmetį alkoholinių gėrimų gamintojos įmonių grupės „Alita“ konsoliduotos pardavimų pajamos išaugo 22 proc., palyginti su tuo pačiu 2012-ųjų laikotarpiu, ir sudarė 36,20 mln. Lt. Neaudituoti konsoliduoti veiklos nuostoliai prieš apmokestinimą sumažėjo net 51 proc., lyginant su pirmu pusmečiu pernai.