Atnaujintas ženklas pateiktas dviejų variantų - su violetinėmis raidėmis baltame fone ir baltomis raidėmis violetiniame fone. Raidės žodyje „Yahoo“ nesusikerta, o šauktuko ženklas pakreiptas į dešinę.
„Mes norėjome, kad logotipas per daug nesikeistų ir kartu atspindėtų mūsų produkcijos evoliuciją“, - teigiama „Yahoo“ pareiškime.
Pasak „Yahoo“ direktorės Marissos Mayjer, kurti naująjį logotipą kartu su kompanijos dizaineriais buvo „smagu“. Kaip pažymi M.Mayer, tiesių linijų logotipe vengta, nes tiesių linijų „žmogaus formoje“ nėra, o gamtoje jos itin retos.
„Yahoo!“ 1995 metais įkūrė Jerry Yangas ir David Filo. Pirmasis logotipas buvo panašus į šiandienį, tik raudoname fone. 2009 m. gegužę emblema tapo violetine.