Baro vadovas: „Lietuvai laimėjus auksą daug kas kitądien nebūtų nuėję į darbą“

„Eurobasket 2013“ metu būtų buvę sunku rasti barą, restoraną ar smuklę, kurioje nebūtų rodomos tuo metu vykstančios rungtynės. Išties užeigų apyvartos rugsėjį didėjo. Tam didžiausią įtaką turėjo geras Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės žaidimas, nes tautiečiai daugiausiai išleidžia, kai švenčia.

Daugiau nuotraukų (1)

Edgaras Savickas

2013-09-23 16:29, atnaujinta 2018-02-21 21:44

Vilniuje įsikūrusio baro „Gringo“ vadovas Karolis Paliulis sakė, kad sekmadienį Lietuvai iškovojus sidabrą jo klientai išleido mažiau, nei galėjo, jeigu rinktinė būtų laimėjusi. 

„Kai vyksta rungtynės, apyvarta nelabai didėja. Ją daugiausiai kelia laimėjimai, kai po to pasilikę klientai švenčia. Tai auksas būtų tikrai ją pakėlęs. Turbūt daug kas kitądien nebūtų nuėję į darbą“, – šmaikštavo K.Paliulis.

Jis sakė, kad vykstant rungtynėms, kuriose žaidžia Lietuvos rinktinė, baras būna visiškai pilnas.

Pilnut pilnutėliai

Kad per Lietuvos rungtynės salėse nebūna laisvų vietų, tikino ir „Delano“ rinkodaros vadybininkė Eglė Rudokaitė.

Panaši situacija būdavo ir klube „Artistai“. Jo barmenės Austėjos Stankutės teigimu, žaidžiant Lietuvai žmonių čia būdavo daugiau nei yra sėdimų vietų.

Tuo metu žiūrėti kitų šalių rinktinių varžybų susirinkdavo, geriausiu atveju, apie 20 žmonių.

A.Stankutė sakė, kad dėl krepšinio klubo apyvarta labai daug nedidėjo, bet buvo daug rezervacijų.

Laukia „Eurovizijos“ ir futbolo derbių

Visų užeigų atstovai teigė, jog krepšinio rinktinės rungtynės visada pritraukia daugiausiai žiūrovų, tačiau yra ir kitų renginių, turinčių savo gerbėjus.

„Gringo“ vadovas sakė, kad ypač daug gerbėjų turi futbolo derbiai. Pavyzdžiui, varžybos tarp „Manchester United“ ir „Manchester City“.

Jis taip pat pastebėjo, kad futbolo aistruolių visais metų laikais būna panašiai, o krepšinio žiūrovų daugiausiai susirenka per kokias nors lemiamas rungtynes.

E.Rudokaitė ir A.Stankutė sakė, kad tiek pat žiūrovų, kiek susirenka į Lietuvos krepšinio rinkintės rungtynes, jų restoranuose būna tik per „Euroviziją“.

Pirko televizorius

Krepšinio čempionatas naudos davė ne tik barams, bet ir elektronine technika prekiaujančioms parduotuvėms. Jų atstovai tvirtino, kad per „Eurobasket 2013“ augo televizorių pardavimas.

„Topo centras“ atstovė Lina Mažeikienė informavo, jog jų tinkle televizorių pardavimas išaugo apie 30 proc.

Daugiau televizorių pardavė ir „Elektromarkt“. Jų atstovė Inga Dirmackytė sakė, jog tam įtakos turėjo jų organizuota akcija televizoriams.

Sekite verslo naujienas socialiniame tinkle „Facebook“!

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.