„SPI Group” pardavė „Kremlyovskaya” degtinės prekės ženklą

„SPI Group” paskelbė pardavusi „Kremliovskaya Vodka” prekės ženklą įmonei „Classic International Group”.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Oct 7, 2013, 6:56 PM, atnaujinta Feb 21, 2018, 9:43 AM

„SPI Group” savininko Yurijaus Sheflerio sprendimas yra dalis globalios įmonės strategijos. „SPI” fokusuojasi ties nuosavais prekių ženklais, kurių pagrindinis „Stolichnaya Premium Vodka” - o kitus, neprioritetinius ženklus, parduoda.

2008 metais „SPI Group” atsiskyrus nuo „Pernod Ricard”, tuometinio „Stoli” pasaulinio platintojo, nusprendė perimti visą prekių ženklų valdymą į savo rankas. Vėliau, stiprindama kontrolę, įkūrė savo padalinius Jungtinėse Valstijose. Centrinis regiono padalinys Niujorke įsikūrė tik šiais metais ir nuo 2014 metų sausio 1 dienos pradės valdyti visą prekių ženklų platinimo ir vystymo procesą Jungtinėse Valstijose.

„SPI Group” prekės ženklas „Kremlyovskaya” (tarp lojalių vartotojų žinomas kaip „Kremly”) priklausė nuo 2003 metų, ir šiandien platinamas daugiau nei 200 pasaulio šalių.

Įmonę „Classic International Group” įkurė privati finansų grupė su tikslu vystyti išskirtinius alkoholinių gėrimų prekių ženklus. Įmonė jau gavo teises iš Rusijos valstybinės įstaigos „Torgoviy Dom Kremlevsky” parduoti „Kremlyovskaya” produktus Rusijoje.

„Paskutinis mūsų sandoris parodo, jog mes stipriname pajėgas ties savo pagrindiniu verslu ir ieškome naujų bei įdomių galimybių, - sako Valas Mendeleevas, „SPI Group” generalinis direktorius. - Pelnas gautas iš „Kremlyovskaya” prekės ženklo bus investuotas į premium vyno prekės ženklo pirkimą”.

Po perversmo Rusijoje „Kremlyovskaya” buvo pirmoji tarptautinė premium klasės rusiška degtinė. Ji pristatyta ankstyvaisiais 1990 metais, o patrauklų butelio dizainą sukūrė žinoma Jungtinės Karalystės dizaino studija „Claessens”. „Kremly” prekės ženklo stiprybė - asortimente esančios išskirtinės skoninės degtinės, kurių segmentas pastarąjį dešimtmetį labai auga.

Daugelis atsimins „Kremly” iš dažno pasirodymo "Fashion TV" kanale, o dėl populiarios reklaminės kampanijos, pavadintos „Naujosios Rusijos tostas”, ši degtinė tapatinama su moderniosios Rusijos simboliu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.