“Dabar šios įmonės lėktuvų aptarnavimą atlieka Kinijoje, o tai nėra racionalus sprendimas”, - kalbėjo V.Petružis. Jis kol kas nenorėjo atskleisti galimų investuotojų, tačiau vylėsi, kad bent viena tikrai įsikurs prie Kauno.
Kiek anksčiau greta esančio Kauno oro uosto teritorijoje lėktuvių priežiūros centrus įkūrė bendrovės “Ryanair”, “FL Technics”, “Dot LT”.
V.Petružis mano, kad Oro parke galėtų sėkmingai veikti nedidelių orlaivių surinkimo bendrovės, taip pat sraigtasparnių priežiūros, krovinių sandėliavimo logistikos centrai.
Oro parko patrauklumą turėtų smarkiai padidinti nuo Ramučių gyvenvietės link galimų investuotojų sklypų pradėtas tiesti asfaltuotas kelias. Darbus tikimasi pradėti jau šiais metais.
“Investuok Lietuvoje” investicijų plėtros departamento vadovas Justinas Pagirys tikino, kad šalys labai aktyviai varžosi dėl investuotojų, kurie taip pat skaičiuoja investicijas ir galimą naudą. Plėtrai trukdo ir neaiški ekonominė situacija Europoje.
“Mažos šalys turi skirti 2-3 kartus daugiau pastangų pritraukti investuotojus ir tai nėra lengva”, - kalbėjo J.Pagirys.
Vienas mūsų privalumų – iki minimalaus lygio sumažinta užsienio investuotojų rizika. Taip pat labai svarbu greitai reaguoti į pokyčius ir naujoves.
Šiuo metu Kauno LEZ yra išnuomojusi 34 hektarų plotą, tačiau iki metų pabaigos dar gali būti pasirašytos sutartys su 4 įmonėmis, kurios kartu užimtų apie 5 hektarų sklypą. Šiuo metu statomos trys įmonės.
Bendra investicija Kauno LEZ siekia 1,2 mlrd. litų, sukurta 600 darbo vietų, dar 500 specialistų bus įdarbinta baigus pradėtas statybas.