Rusų turistus matrioškomis pavertę estai sukėlė pasipiktinimų bangą

Estijos verslumo skatinimo fondo

Rusų turistai?<br>V.Balkūno asociatyvi nuotr.
Rusų turistai?<br>V.Balkūno asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

BNS ir lrytas.lt inf.

Nov 26, 2013, 1:05 PM, atnaujinta Feb 20, 2018, 3:41 AM

Reklama, kuri turėjo padėti pritraukti turistų iš Rusijos į Estiją per žiemos atostogų sezoną, daugeliui sukėlė pasipiktinimą, nes Rusijos piliečiai, į kuriuos orientuota ši kampanija, vaizduojami kaip rūpesčių keliančios tradicinės rusų lėlės „matrioškos“, kurias sudėtinga įlaipinti į autobusą ir kurių neįleidžia į restoraną.

Verslumo skatinimo fondo atstovas Jurgas Samelis tikino, kad atsiliepimai iš Rusijos, kur ši kampanija prasidėjo lapkričio 11 dieną, buvo teigiami.

„Nors kampanijos prognozuoti rodikliai buvo pasiekti, o tie filmukai atliko savo paskirtį, nusprendėme neberodyti jų socialiniuose tinkluose, nes jie kursto prieštaringas emocijas. Ši kampanija bus tęsiama kitais kanalai, o tie filmukai tėra vienas iš visumos elementų“, – aiškino jis.

Socialiniame tinkle „Facebook“ paskelbtos kampanijos pagrindinis prizas yra skrydis 76 žmonėms oro bendrovės „Estonian Air“ užsakomuoju reisu Maskvos ir Sankt Peterburgo į Taliną ir atostogų programa nuo sausio 30-osios iki vasario 2-osios, įskaitant apgyvendinimą, maitinimą restorane ir ekskursiją po Estijos sostinę.

Sukurti tuos reklaminius filmukus kainavo 27,8 tūkst. eurų (96 tūkst. litų).

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.