„Ryanair“ į Kauną nebeskraidins alkoholio ištroškusių suomių

Kodėl „Ryanair“ gali uždaryti itin paklausų maršrutą?

Kauniečiai jau ne kartą patyrė, kad „Ryanair“ veikla neprognozuojama.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kauniečiai jau ne kartą patyrė, kad „Ryanair“ veikla neprognozuojama.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Arūnas Karaliūnas

Jan 8, 2014, 5:17 PM, atnaujinta Feb 17, 2018, 7:30 PM

Suomiai laikomi geidžiamiausiais klientais. „Ryanair“ interneto svetainėje šiuo metu neleidžiama pirkti bilietų skrydžiams vasaros sezono metu iš Kauno tiek į Tamperę, tiek į Stokholmą Švedijoje. Kitomis kryptimis iš Kauno bilietai parduodami.

Pernai suomiai buvo itin laukiami bei geidžiami Kauno viešbučių, barų, restoranų lankytojai, o „Ryanair“ orlaiviai „Boeing 737-800“ šiuo maršrutu beveik visada skraidė pilni. Tiesa, bilietų kainos nebuvo didelės.

Pernai lapkričio pradžioje „Ryanair“ paskelbė, kad šių metų vasaros sezoną iš Kauno į Tamperę bei Stokholmą skraidys triskart per savaitę.

„Kol kas neturime jokių pranešimų, kad „Ryanair“ atsisako skrydžių į šiuos du miestus“, – kalbėjo laikinai Kauno oro uosto direktoriaus pareigas einantis Jonas Gurskas.

Ar šios dvi kryptys labai svarbios ir jų netektis skaudžiai atsilieptų oro uosto rodikliams?

„Nesvarbių krypčių oro uostui nėra. Kiekviena kryptis didina keleivių skaičių, o kartu – tiek aviacinių, tiek kitų veiklos sričių pajamų dydį“, – kalbėjo J.Gurskas.

Kauno turizmo informacijos centro direktoriaus Sigito Sidaravičiaus skaičiavimais, pernai vasarą 3-4 žvaigždučių kategorijos viešbučiuose Kaune suomiai kai kada sudarydavo net 25 proc. visų svečių.

„Klaidinga manyti, kad šios šalies gyventojus domina tik barai, labai daug suomių atvykdavo šeimomis“, – pasakojo turizmo reikalų žinovas.

Kita vertus, suomiai yra labai laukiami klientai viešbučiuose, restoranuose ir parduotuvėse, nes negali patikėti, kad prekės bei paslaugos Lietuvoje gali kainuoti taip pigiai. Kartais turistai išleisdavo net po 1000 litų per dieną.

Kodėl „Ryanair“ gali uždaryti itin paklausų maršrutą?

„Pigių skrydžių bendrovių planai dažnai būna neprognozuojami. Kai kurios kryptys mums gali atrodyti itin patrauklios, jiems - atvirkščiai“, – svarstė S.Sidaravičius.

Viena priežasčių gali būti itin menkas atgalinis srautas – lietuviai į Suomiją skrisdavo labai neaktyviai. Galbūt airiai turimą lėktuvą nukreipė pelningesne kryptimi. Kartą „Ryanair“ jau buvo panaikinusi skrydžius iš Kauno į Tamperę, tačiau netrukus vėl juos atnaujino.

Dėl skrydžių į Stokholmą atšaukimo Kaunas patirtų gerokai mažiau nuostolių. Švedai nesiveržia į Lietuvą pramogauti, o lietuviai galimybe pasiekti Švedijos sostinę dažniausiai naudojasi verslo reikalais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.