KLASCO į trąšų terminalo plėtrą investuos apie 70 milijonų litų

„Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) praėjusiais metais perkrovė 12,40 mln. tonų krovinių, tai 8 procentais mažiau nei 2012 metais, kai krova siekė 13,46 mln. tonų. Planuojama, kad šiemet kompanijai ir uostui krovinių srautus užtikrins pastaruosius dvejus metus aktyviai vykdoma terminalų plėtra ir uosto infrastruktūros gerinimas.

Per dvejus metus į trąšų terminalo plėtrą KLASCO investuos apie 70 milijonų litų.<br>V.Balkūno nuotr.
Per dvejus metus į trąšų terminalo plėtrą KLASCO investuos apie 70 milijonų litų.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Jan 10, 2014, 11:46 AM, atnaujinta Feb 17, 2018, 5:38 PM

„Praėję metai buvo tikrai nelengvi, didžiausią įtaką darė sudėtinga situacija pasaulio trąšų rinkoje, taip pat trečiąjį ketvirtį buvo uždaryta keltų linija Klaipėda-Zasnicas, dėl to netekome dalies krovinių srauto“, – sako KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža.

Pasak KASCO vadovo, teigiamos tendencijos yra grūdų eksporto srityje. Visiškai pasiteisino 2011 metais įvykdytas grūdų terminalo plėtros projektas. Padidinus terminalo pajėgumus, buvo išspręstas grūdų sukaupimo klausimas, nebeliko vagonų stygiaus piko metu. KLASCO grūdų ir grūdinių kultūrų krova pernai augo daugiau nei 15 procentų. Gero grūdų derliaus tikimasi ir šiemet.

„2014 metai KLASCO bus ypatingi. Planuojame baigti įgyvendinti vieną stambiausių investicinių projektų įmones istorijoje – antrą metų ketvirtį turi pradėti dirbti naujas birių trąšų sandėlis ir technologinės trąšų iškrovimo-pakrovimo linijos,“ – teigia A.Pauža.

Iš viso per dvejus metus į trąšų terminalo plėtrą bus investuota apie 70 milijonų litų. Investicijos atliktos laiku, pagrindiniai partneriai, trąšų gamintojai Lietuvoje ir Baltarusijoje, jau informavo apie planus didinti savo produkcijos eksportą per Klaipėdos uostą.

Taip pat šiemet turi būti baigta Uosto direkcijos vykdoma dar dviejų giliavandenių krantinių rekonstrukcija.

„Dėl techninių galimybių ankstesniais metais buvome priversti atsisakyti dalies krovinių, tačiau šiemet tikimės, kad situacija pagerės. Planuojame, kad šių metų krova bus tokia pat, kaip ir 2012 metais“, – sako A.Pauža.

Anot jo, 2013 metų pabaigoje pasirašyta nauja kolektyvinė sutartis. Ji galios iki 2016 metų pabaigos. Joje yra išsaugotos visos iki šiol kompanijoje buvusios socialinės garantijos.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.