Vienos kelionės metu atvykęs užsienietis Lietuvoje vidutiniškai išleidžia 1242 litus. Restoranams išleidžiama apie 48 proc., apgyvendinimo paslaugoms – 33 proc., transportui – 19 proc. kelionės biudžeto. Turizmo departamento duomenimis, vieno atvykusio keleivio vidutinė kelionės trukmė– 4,4 naktys.
Sprendimas įsteigti lietuvišką aviakompaniją yra svarbus Lietuvos verslo ir turizmo skatinimo postūmis. Vertinama, jog ekonominė nauda šaliai dėl vietos oro linijų veiklos 2013–2017 metais galėtų sudaryti iki 256,6 mln. litų, vidutiniškai – 51,3 mln. litų per metus. Per visą veiklos laikotarpį „Air Lituanica“ sukuriama ekonominė nauda gali siekti iki 1,7 mlrd. litų.
Remiantis Tarptautinės oro uostų tarybos paskaičiavimais, bendras oro transporto poveikis Lietuvos ekonomikai gana ženklus -- tai beveik 12 tūkst. darbo vietų ir 420 mln. eurų bendrosios pridėtinės vertės.
Milijonas keleivių sukuria beveik 3 tūkst. darbo vietų (tiesioginių – 950), tad per pusę metų skraidinusi 50 tūkst. keleivių, „Air Lituanica“ netiesiogiai jau sukūrė apie 100 naujų darbo vietų.
Per šešis veiklos mėnesius „Air Lituanica“ pervežė 50 tūkst. keleivių, iš Europos oro uostų kilo daugiau nei 1000 kartų. Ore kompanijos lėktuvai praleido daugiau nei 2 tūkst. valandų, sudegino per 3 tūkst. tonų aviacinio kuro bei nuskrido daugiau nei 1,2 mln. kilometrų.
„Air Lituanica“ keleivius skraidina keturiais reguliariais maršrutais į Briuselį, Berlyną, Prahą ir Miuncheną, o nuo vasario 14 dienos pradės skrydžius ir į Paryžių. Vilniaus miesto savivaldybės taryba trečiadienį 5 mln. litų padidino uždarosios akcinės bendrovės „Start Vilnius“, valdančios oro linijas „Air Lituanica“, įstatinį kapitalą.Tam pritarė 29, prieš buvo 11, susilaikė 5 tarybos nariai. „Start Vilnius“ įstatinis kapitalas didinamas Vilniaus miesto savivaldybės piniginiu įnašu – 5 mln. litų – nuo 47 mln. litų iki 52 mln. litų, išleidžiant 500 tūkst. litų paprastųjų vardinių 10 litų nominalios vertės akcijų ir perduodant jas Vilniaus miesto savivaldybės nuosavybėn.