Kelininkų technika vėl pastos vilkikams kelią į Daugpilį

Kelių ir geležinkelių projektavimo ir statybos bendrovė „Panevėžio keliai“ pradeda rekonstrukcijos darbus magistraliniame kelyje Kaunas-Zarasai-Daugpilis.

Rekonstruojant per Zarasus į Daugpilį vedantį kelią senoji jo danga bus visai nuimta.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Rekonstruojant per Zarasus į Daugpilį vedantį kelią senoji jo danga bus visai nuimta.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

2014-03-03 11:58, atnaujinta 2018-02-15 18:44

Šiame valstybinės reikšmės kelyje per pusantrų metų numatyta rekonstruoti beveik devyniolika kilometrų kelio. Netrukus prasidėsiantys darbai bus vykdomi dviejuose ruožuose: 16 kilometrų ilgo atkarpoje, nuo 163 kilometro iki Zarasų miesto ribos 179 kilometre, ir 2,6 kilometro ilgio atkarpoje nuo Zarasų miesto ribos iki sienos su Latvija.

„Senoji kelio danga bus nuimama visiškai, taip pat bus demontuotas senasis skaldos sluoksnis. Pastorinus esamą smėlio sluoksnį ir įrengus naują skaldos pagrindą, bus klojama trisluoksnė asfaltbetonio danga. 16 kilometrų ruože bus klojama asfaltbetonio danga, susidedanti iš 10 cm storio pagrindo asfalbetonio sluoksnio, 9 cm storio apatinio asfaltbetonio sluoksnio bei 3 cm storio viršutinio, vadinamojo dėvimojo sluoksnio. Antrajame ruože dangos sluoksniai bus klojami atitinkamai 10, 5 ir 3 centimetrų storio“, – projekto eigą komentuoja „Panevėžio kelių“ projektų vadovas Danielius Žigas.

Darbų vykdymą šiame projekte, pasak jo vadovo, komplikuos tai, kad dirbti teks nenutraukiant automobilių eismo.

„Eismas rekonstruojamuose ruožuose vyks viena kelio juosta. Planuojama vienu metu šviesoforais eismą reguliuoti 6-7 kelio ruožuose. Automobilių eismas bus neišvengiamai apsunkintas“, – konstatuoja D. Žigas.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos ministerijos duomenimis, šiame kelyje eismo intensyvumas siekia 2,3 tūkstančių automobilių per parą. Beveik pusė jų – sunkiasvoriai krovininiai automobiliai, kurių daugelis važiuoja tarptautiniais maršrutais.

Pagal parengtą projektą, bus nufrezuota 24 tūkst. kubinių metrų senos asfaltbetonio dangos, nuimta 22 tūkst. kubinių metrų augalinio grunto, iškasta 84 tūkst. kubinių metrų kito grunto. Šalčiui nejautriam sluoksniui įrengti prireiks 98 tūkst. kubinių metrų smėlio, skaldos sluoksniui – 60 tūkst. kubinių metrų skaldos, o asfaltbetonio dangai įrengti – 59 tūkst. tonų asfaltbetonio mišinio.

Darbų vykdymo metu bus rekonstruota dešimt senų vandens pralaidų, įdiegtos eismo saugumo priemonės: pastatyta 10,75 kilometro metalinių atitvarų, 4 saugos salelės, sankryža Degučių gyvenvietėje rekonstruota į žiedinę. Vykdant darbus numatyta rekonstruoti 14 autobusų stotelių, įrengti pėsčiųjų takus, sankryžų apšvietimą, rekonstruoti ryšių linijas, elektros tinklų linijas, pakelės drenažo linijas.

Skaičiuojama, kad kelio rekonstrukcijai prireiks 87,7 mln. litų. Darbus numatyta baigti iki 2015 metų liepos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.