„Labai džiaugiamės pelnę populiariausios naujienos apdovanojimą, tai – pats geriausias įdėtų pastangų ir pasiekto rezultato įvertinimas. Įprastai, naujam produktui įsitvirtinti rinkoje ir sulaukti pripažinimo prireikia daugiau laiko. Šiuo atveju, nuo pat pradžių jautėme, kad mūsų sukurta naujiena brendžio mėgėjams patinka.
Tačiau toks laimėjimas mus įpareigoja ateityje ir toliau ieškoti unikalių ir inovatyvių sprendimų, kurie atitiktų pasaulinės rinkos tendencijas bei patenkintų didėjantį vartotojų įvairovės poreikį“, – sakė UAB „Bennet distributors“ pirkimų ir marketingo direktorė Daiva Mališkienė.
Šeštą kartą rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ surengtuose „Best New Launch“ apdovanojimuose varžėsi geriausiai 2013 metais Baltijos šalyse pasirodžiusios naujausios greito vartojimo prekės. Jos buvo atrinktos pagal kelis kriterijus: atsižvelgus į produkto pardavimų duomenis ir išanalizavus vartotojų apklausą internete, kuri buvo atlikta kiekvienoje iš Baltijos šalių.
Susumavus abiejų tyrimų duomenis buvo išvestas indeksas, kuris nulėmė prekės vietą vertinimo skalėje.
Iš kitų stipriųjų gėrimų, kurie pretendavo gauti „Best New Launch 2013“ apdovanojimą, „Grand Cavalier Honey“ išsiskyrė savo unikaliomis skoninėmis savybėmis. Gėrimo sudėtyje esantis natūralus pievų medus, brendžiui suteikia vos jaučiamo saldumo, kuris susipina su karamelės, džiovintų vaisių ir šviežiai skrudintos duonos natomis.
Brendžio „Grand Cavalier“ šeimoje yra 3 nariai: 2013 metais pristatytas ir „Best New Launch 2013“ apdovanojimą pelnęs „Grand Cavalier Honey“, 2012 metais Lietuvos rinką pasiekęs egzotiškasis „Grand Cavalier Exclusive“ su cinamono lazdele butelio viduje ir penkerius metus iš eilės „Populiariausios prekės“ apdovanojimą pelnantis tradicinis „Grand Cavalier“ brendis.