Programinės įrangos gamintojos siekiai toliau plėtoti debesijos kompiuteriją – vienas iš svarbiausių naujojo generalinio direktoriaus Satyos Nadellos tikslų – atsiperka. „Azure“, debesijos kompiuterijos produktas, nuo jo pristatymo rinkoms jau atnešė „Microsoft“ 150 proc. padidėjusias pajamas. Pirmąjį ketvirtį registracijos reikalaujančio programų paketo „Office“ vartotojų skaičius padidėjo 1 mln., be to, įmonė pardavė 2 mln. žaidimų konsolių „Xbox“ bei 1,2 mln. „Xbox One“.
„Paslaugų, kaip „Bing“ bei „Office 365 Home“, padalinių aktyvumas puikus, o komerciniai mūsų klientai noriai naudojasi debesijos kompiuterijos sprendimais“, – nurodo generalinis direktorius, vasario mėnesį pareigose pakeitęs Steve'ą Ballmerį.
Vis dėlto daug žalos „Microsoft“ padarė smunkantys asmeninių kompiuterių pardavimai – vartotojai vis mieliau renkasi kitokias technologijas. Bendrovės pelnas pirmąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, smuko 6,5 proc.
Po pateiktos informacijos „Microsoft“ akcijų vertė rinkose kilstelėjo 3 proc.