Milijoninių investicijų marijampoliečiams prireikė, kad galėtų kepti duoną ir bandeles ant akmens pado. Plečiasi gamyba – auga ir darbuotojų būrys. Šiandien „Mantingoje“ dirba 800 žmonių, tačiau iškilus naujam priestatui su dar viena gamybos linija ketinama į darbą priimti dar 83 darbuotojus.
„Mantingos“ gaminiai po pasaulį pabirę plačiai. Suvalkiečių kepinius kremta ne tik skandinavai, bet ir japonai. Iš viso – 32-ejų šalių gyventojai.
„Rinkdamasis, su kuo dirbti, japonas lygina ne japoną ir lietuvį, o lietuvį – su vokiečiu ar prancūzu. O čia lietuviai kainos ir kokybės santykio atžvilgiu ima viršų“, - pranašumus aiškino „Mantingos“ gamybos direktorius Artūras Venslauskas.
Karščiausias marijampoliečių laimėjimas – sandoris su suomių kavinių tinklu „Arnolds“. Sukirsta rankomis, kad jiems „Mantinga“ gamins naują produkciją – sluoksniuotus saldžius kepinius. „Šiam produktui reikia žinių, kad jis pavyktų toks, kokio reikia, neprisigėręs riebalų. Parodėme, ką galime, ir suomiai liko patenkinti“, - sako įmonės valdybos pirmininkas Klemencas Agentas, šaldyto maisto idėją į Lietuvą prieš 15-a metų parsivežęs iš užsienio.
40 proc. produkcijos Lietuvoje parduodanti „Mantinga“ svajoja įtikti ir Artimiesiems Rytams. „Tai – labai įdomios rinkos. Kai įžengi į vieną šalį, po to gali eiti ir į kitas. Turime rimtų planų su Saudo Arabija ir Jungtiniais Arabų Emyratais. Tačiau kol kas vyksta derybos“, - pasakojo K.Agentas.
Į Kiniją Marijampolėje šaldyti produktai nekeliauja.
„Bet kas į ją nenori vežti? Kai 2003 m. buvau Kinijoje, ten duoną valgė tik užsieniečiai, patys kinai valgė tik ryžius. Šiandien duona ten populiaresnė. Reikia sukurti kinams tinkantį produktą. Tačiau yra vienas niuansas: kinai – puikūs plagiatoriai“, - kalbėjo „Mantingos“ valdybos pirmininkas.