Plečia jūrų kelius Vokietijos link

„DFDS Seaways“ ryžosi atverti naują jūrų transporto koridorių iš Lietuvos į Vokietiją. Naujuoju maršrutu Klaipėda–Travemiundė reguliariai plaukios keltas „Botnia Seaways“su Lietuvos vėliava.

Daugiau nuotraukų (1)

Gediminas PILAITIS

Jun 4, 2014, 6:00 AM, atnaujinta Feb 13, 2018, 5:15 AM

Permainos Vakarų ir Rytų rinkoje „DFDS Seaways“ paakino ieškoti efektyvesnių logistikos sprendimų gabenant ratinę techniką su įvairiais kroviniais per Baltijos jūrą į Vakarų Europą.

Iš Rusiją ir Vokietiją jungiančios linijos Ust Luga–Zasnicas patrauktas šios įmonės keltas „Botnia Seaways“ plaukios naujuoju Vokietijos krypties maršrutu Klaipėda–Travemiundė.

Tik kroviniams gabenti pritaikytame 162,6 metro ilgio ir 20,6 metro pločio kelte dirbs Lietuvos jūrininkai. „Klasco“ valdomoje Tarptautinėje jūrų perkėloje jis pirmą kartą prisišvartuos penktadienį.

Naujoji linija – antroji Lietuvos jungtis jūrų keliais su Vokietija. „DFDS Seaways“ keltai iš Klaipėdos šešis kartus per savaitę gabena krovinius į kitą šios šalies uostą Kylį, kurį nuo Travemiundės skiria vos 60 kilometrų. Į Kylį plukdomi ir keleiviai.

„DFDS Seaways“ atstovas Vaidotas Klumbys sakė, kad krovinių vežėjai dairosi efektyvesnių transporto koridorių, todėl ir pradėti reisai į Travemiundės uostą, kuriame sukurta įvairių rūšių transporto struktūra.

Ten vežėjus bene labiausiai vilioja galimybė iš keltų išritintas, po to ant geležinkelio platformų sukrautas puspriekabes su prekėmis traukiniais greičiau nugabenti į įvairius Pietryčių Europos, Šiaurės Italijos regionus.

Iš Klaipėdos jūrų uosto riedantys šaudykliniai traukiniai dažniausiai veža tik konteinerius.

Steigti panašią keltų liniją maršrutu Klaipėda–Travemiundė neseniai mėgino kitos Lietuvos kompanijos „Limarko“ logistų grupė ir krovinius į Kylio uostą plukdanti autotransporto įmonė „Vlantana“.

Bet reguliariųjų reisų greitai buvo atsisakyta – pristigo krovinių.

„Vežėjai kelto iškart neapguls. Teks laukti gal net metų pabaigos, kol jie pastebės naująjį maršrutą, įsitikins jo privalumais.

Stabilus darbas prasidės tuomet, kai į Travemiundės uostą plaukiojantis keltas vidutiniškai bus apkrautas 50 proc.“, – greito pelno nesitikėjo V.Klumbys.

Užtat „Klasco“ vadovybė reisus į Travemiundę vertina kaip savotišką kompensaciją Klaipėdos jūrų uostui po to, kai ilgokai dvejojusi „DFDS Seaways“ nusprendė atsisakyti nuostolingo Vokietijos krypties maršruto Klaipėda–Zasnicas, kuriuo buvo gabenami geležinkelio vagonai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.