Pasak bendrovės „Mokilizingas“ generalinio direktoriaus Jurgio Rubaževičiaus, teikdama išperkamosios nuomos ir vartojimo paskolų paslaugas įmonė pernai klientams finansavo beveik 105 mln. litų – kone dvigubai daugiau nei užpernai.
„Naujų sutarčių skaičius, lyginant su 2012 m., augo 79 proc. ir siekė beveik 63 tūkst. Taip pat fiksuotas 35 proc. portfelio ir 31 proc. grynojo pelno augimas. Sparčiam veiklos apimčių didėjimui įtakos turėjo sėkmingas bendradarbiavimas su partneriais, partnerių tinklo plėtimas bei novatoriški sprendimai. Gerams galutiniams rezultatui įtakos turėjo ne tik išaugęs pardavimas, bet ir sumažėjusios veiklos sąnaudos", - sakė J.Rubaževičius.
Praėjusiais metais buvo skiriama daugiau dėmesio paslaugų plėtrai internete. Tai ir šiais metais lieka vienu didžiausių bendrovės veiklos prioritetų. Šiuo metu naudojantis „Mokilizingo“ paslaugomis galima jau trisdešimtyje internetinių parduotuvių.
Lietuvoje lizingo rinkoje konkurencijos lygis aukštas, o pačios paslaugos gana gerai išvystytos, todėl technologijų taikymas tampa vienu iš pagrindinių priemonių konkurencinėje kovoje. Tiesa, nuolatinis dėmesys turi būti skiriamas ne tik paslaugos teikimo vystymui, bet ir pačiam produktui.
Būtina galvoti ne tik apie tai, koks produktas būtų patrauklus, bet ir kokią pridėtinę vertę jis suteiks klientui. Pavyzdžiui, pernai „Mokilizingas“ pasiūlė klientams lizingu įsigyjamo pirkinio draudimą. Patyrus žalą, draudimo išmoka skiriama remonto darbams arba naujo daikto įsigijimui, tokiu būdu klientus apsaugant nuo situacijos, kai tenka mokėti įmokas už prarastą pirkinį", - aiškino J.Rubaževičius.