Kompanija prezervatyvus Brazilijos rinkoje parduota jau 15 metų, tačiau dar niekada pardavimai nepasiekė tokių aukštumų kaip šiomis dienomis.
Prie tokios sėkmės galėjo prisidėti ir tai, kad „Karex Bhd“ čempionato metu Brazilijoje prezervatyvus pardavinėja naujose pakuotėse.
Pakuotės su prekinių ženklu „Prudence“ („Atsargumas“) yra žalios spalvos ir panašios į populiaraus Brazilijoje kokteilio kaipirinjos reklamą. Šis nacionaliniu brazilų gėrimu vadinamas kokteilis plakamas iš laimo sulčių, ledukų ir braziliško likerio canchaca.
Apetitą žadinantis laimas ir ledukai pavaizduoti ir prezervatyvų reklamoje.
„Tiek pakuotė, tiek prezervatyvai yra žalios ir geltonos spalvos. O tai yra nacionalinės Brazilijos spalvos“, -- sako „Karex Bhd“ vadovas Gohas Miahas Kiatas.
Beje, prezervatyvai šiose pakuotėse parduodami tik Brazilijoje ir rinkai pasiūlytas tik ribotas kiekis.
Toks sprendimas pasiteisino – nuo vasario jau parduota 700 tūkstančių pakuočių arba 2,1 milijono prezervatyvų. Vien per pastarąsias 15 dienų buvo išparduota 864 tūkst. „Prudence“ prezervatyvų. Gamintojams vėl teko pristatyti tokį patį kiekį prezervatyvų.
Per metus brazilai sunaudoja apie vieną milijardą prezervatyvų.