Prekyba bilietais pradėta birželio 5 dieną ir jau pirmą dieną buvo parduota 40 bilietų, o birželio 11 buvo likę tik po 4 vietas į skrydžius.
Ar toks žaibiškas bilietų išpardavimas rodo, kad skrydis Vilnius–Kaunas yra reikalingas Lietuvai? Rinkodaros specialistai tikriausiai atsakytų kad tikrai ne, tokia akcija tiesiog įrodo, kad lietuviai yra kūrybingi ir mėgsta nuotykius.
Tarp dviejų Lietuvos miestuose skrendančiuose lėktuvuose reikšmingą keleivių dalį sudarė vaikai. Iš Vilniaus į Kauno jie sudarė penktadalį keleivių, iš Kauno į Vilnių - ketvirtadalį. Skrydis Vilnius – Kaunas, iš 86 keleivių 16 vaikų t.y. 19 proc. Skrydis Kaunas – Vilnius, iš 86 keleivių 22 vaikų t.y. 26 proc.
Realus skrydžio laikas 15-20 minučių, per kurias orlaivis įveiks 85 kilometrus, tačiau biliete nurodomas ilgesnė trukmė - 30 min., nes skaičiuojamas laikas nuo įlaipinimo į lėktuvą iki išlipimo. Pridėjus laiką aviacijos saugumo procedūroms kelionė dar pailgėja.
Paskelbusi apie vienkartinius skrydžius tarp Vilniaus ir Kauno, "Air Lituanica" išgirdo pageidavimų iš Vilniaus skraidyti į Palangą. Tiesa, oro bendrovės atstovai abejoja, ar išties būtų paklausus toks reisas.
„Air Lituanica“ skrydį tarp Vilniaus ir Kauno pristatė kaip pramogą ir galimybę nebandžiusiems kompanijos paslaugų jas išbandyti. Oro bendrovė nežada, kad toks maršrutas taps nuolatinis jos skrydžių grafike.
„Air Lituanica“ birželio 21-ąją vykdys skrydį Kaunas–Vilnius, o 22-ąją Vilnius – Kaunas. Skrydžio kaina buvo 49 litai.