Keltas iš Ventspilio pritraukia visų Baltijos šalių keliautojus

Pastaraisiais metais vis labiau populiarėja kelionės keltais. Galima įžvelgti kelias tokio pasirinkimo priežastis. Pirmoji (ir bene labiausiai viliojanti) – laisvė. Čia nereikia nuolat sėdėti vienoje vietoje – tai itin patogu su vietoje nenustygstančiais vaikais keliaujančioms šeimoms. O ir paskutinės minutės pataisymus savo „PowerPoint“ prezentacijoje verslo partneriams kur kas smagiau daryti po sočios vakarienės jaukiame restorane, nei ankštoje lėktuvo sėdynėje šalia giliai įmigusio bendrakeleivio.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Aug 6, 2014, 11:01 AM, atnaujinta Feb 11, 2018, 12:47 PM

Veda į sėkmę

Visi šie keltų pranašumai įtikino nemažai keliautojų iš Baltijos šalių, Vokietijos ir Rusijos. Remiantis bendrovės „Stena Line“ duomenimis, per pirmuosius šešis šių metų mėnesius keltų paslaugomis naudojosi 11,9 proc. daugiau keleivių su asmeniniais automobiliais nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį. O keleivių maršrute VentspilisNyneshamnas (Švedija) skaičius išaugo 15 proc.

Šį maršrutą itin dažnai renkasi šeimos su vaikais. Galimybė pasiimti didesnį bagažą, dviračius ar naminius gyvūnėlius be papildomo mokesčio nurungia trumpesnę kelionę lėktuvu, kur už tokias paslaugas dažniausiai tenka susimokėti.

Kompanija išskiria du esminius faktorius, lemiančius klientų augimą. Pirmiausia – konkurencinga kaina. „Dabartinės rinkos sąlygomis sekasi tik tiems, kurie gali pasiūlyti aukštos kokybės paslaugas už žemiausią įmanomą kainą. Aš tikiu, kad mūsų šūkis „Kiekvienas nusipelno prieinamos kainos“ tapo tiesa, o augantis keleivių kiekis tai tik patvirtina“, – šypsosi Pedro Canchaya-Kralewski, „Stena Line“ Kelionių departamento vadovas Lenkijoje ir Baltijos šalyse.

„Kitas labai svarbus aspektas – patogi užsakymų sistema, kurią neseniai įdiegėme internetiniuose puslapiuose Lietuvoje, Latvijoje ir Rusijoje. Įmonė supranta elektroninės prekybos svarbą nuolat skubančioje šiandienos visuomenėje. Todėl mūsų pareiga klientams pasiūlyti būtent tai, ko jie tikisi“, – teigia P. Canchaya-Kralewski.

Jis taip pat pastebi ir augantį minėtu maršrutu perkeliamų krovinių kiekį. Per antrąjį šių metų ketvirtį įmonė juo pergabeno 18 proc. daugiau krovinių (lyginant su atitinkamu laikotarpiu 2013-aisiais). Tai tik dar vienas intensyvios verslo ryšių Baltijos ir Skandinavijos šalių plėtros įrodymas.

Iš kelto – tiesiai į verslo susitikimą

Švedijos prekybos rūmų pirmininkė Dovilė Aleknienė pastebi, kad maršrutą tarp Latvijos ir Švedijos įvertino ir Lietuvos verslininkai: „Stiprėjant verslo ryšiams tarp Baltijos šalių ir Skandinavijos, auga ir šiomis kryptimis keliaujančiųjų skaičius. Aš asmeniškai pažįstu nemažai verslininkų, besirenkančių šią kryptį. Matyt, ji atrodo patraukli dėl kainos ir kokybės santykio, o tai svarbu bet kuriam verslui“, – sakė D. Aleknienė.

„Stena Line“ statistika rodo, kad didžiąją dalį maršruto Ventspilis – Nyneshamnas keleivių sudaro būtent lietuviai – jie šiuo maršrutu kursuojančiuose keltuose užima apie 57 proc. visų vietų.

„Pasiekti Ventspilį iš Lietuvos yra paprasta, o Nyneshamnas nuo sostinės Stokholmo nutolęs vos per 60 kilometrų – keliaujantiems verslininkams tai patogu ir greita“, – pažymi P. Canchaya-Kralewski.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.