„Fresh Market“ kainų pasiūlymai – ne trumpalaikės akcijos

Prieš metus pirmąją parduotuvę atidaręs naujas prekybos tinklas „Fresh Market“ šiuo metu valdo jau 24 prekybos centrus ir vykdomoje komunikacijoje akcentuoja teisingas, t.y. žemas kainas. Atrodytų, nieko stebėtino – kainos analogiškuose prekybos centruose akcijų metu panašios, tačiau šiuo atveju šis bei tas sukėlė nuostabą.

Pirkėjams patrauklias prekių kainas „Fresh Market“ tinklas pateikia nuolatos.<br>lrytas.lt nuotr.
Pirkėjams patrauklias prekių kainas „Fresh Market“ tinklas pateikia nuolatos.<br>lrytas.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Aug 7, 2014, 12:26 PM, atnaujinta Feb 11, 2018, 12:06 PM

Apsilankius vienoje iš naujų tinklo parduotuvių į akis iš tiesų krenta ženkliai mažesnės kainos. Štai „Jacobs Kronung“ maltos kavos 500 g pakuotė kainuoja vos 10,99 Lt, kilogramas arbūzo – vos 0,99 Lt, kilogramas persikų – 1,99 Lt, nektarinų – 1,99 Lt. Kaip prekybos tinklui pavyksta užtikrinti tokias žemas kainas?

Šį klausimą pavyko užduoti minėtos „Fresh Market“ parduotuvės direktorei. Moteris paaiškino, jog parduotuvėse matomi kainų pasiūlymai pateikiami tinklui įgyvendinant žemesnių kainų politiką.

„Jas pasiūlyti pirkėjams galime dėl gerai išvystytos, efektyvios logistikos sistemos. Ji taip pat leidžia būti tikriems, jog maisto prekės mūsų bei kitas „Fresh Market“ parduotuves visoje Lietuvoje pasieks šviežios ir tuomet, kai jų reikia.

Pavyzdžiui, šviežia mėsa iš cecho Kaune mums pristatoma ir pirkėjams pasiūloma tą pačią dieną, kai gaunama iš tiekėjų“, – kalbėjo „Fresh Market“ parduotuvės direktorė.

Pasak jos, minėtame ceche išpjaustoma tik lietuviška kiauliena, taip pat vištiena, iš jos ruošiami pusgaminiai, kuriuos ypač vertina į iškylas besiruošiantys miesto gyventojai. Jiems parduotuvėje taip pat siūloma už patrauklias kainas įsigyti įvairių gėrimų.

Pastaruosius, taip pat vaisius ir daržoves „Fresh Market“ tiekia didmeninės prekybos įmonės, priklausančios tai pačiai įmonių grupei, kaip ir prekybos centrai. Tai – dar viena aplinkybė, leidžianti nustatyti patrauklias produktų kainas.

Vis tik, ar šios kainos nėra tik rinkos naujoko būdas pritraukti pirkėjų? Ar panašių kainų galima tikėtis ateityje? Išgirdusi šiuos klausimus parduotuvės vadovė nesutriko ir patikino, jog šiuo metu tinklo parduotuvėse siūlomos kainos nėra trumpalaikės akcijos.

Dėl jau įvardintų priežasčių bei didžiausio dėmesio skiriamo būtent kainodarai, tokius kainų pasiūlymus „Fresh Market“ tinklas pateiks nuolatos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.