Bendrovės duomenimis, šio pasaulio krepšinio čempionato metu suvenyrinių ir automobiliams skirtų vėliavėlių paklausa jau išaugo atitinkamai pusantro ir keturis kartus, trispalvės vėliavos veido dažų pardavimai šoktelėjo net penkis kartus. Aktyviai perkami ir marškinėliai su krepšinio atributika, ir šio čempionato metu prekyboje pasirodžiusios sirgalių dūdos bei akiniai.
„Su kiekviena Lietuvos rinktinės pergale vis labiau auga tautinės atributikos pardavimai, o jų piką paprastai fiksuojame per finalines varžybas“, - teigia bendrovės „Maxima LT“ Rinkodaros ir pardavimų departamento direktorius Norbertas Žioba.
„Maxima“ skaičiuoja, kad čempionato metu maždaug trečdaliu padidėjo įvairių užkandžių - bulvių traškučių, sūrio, riešutų, rūkytų mėsos gaminių pardavimai
Palaikydama Lietuvos rinktinę, „Maxima“ prekes į parduotuves vežančius vilkikus pasipuošė trispalvėmis. Vėliavėlėmis buvo papuošta 180 vilkikų, kasdien aplankančių 73 šalies miestus, kuriuose įsikūrusios prekybos tinklo parduotuvės.