Skrydžių Palanga–Londonas idėja jau išsirito iš kokono

Kitą vasarą lėktuvai kils iš Palangos oro uosto ir suks link Londono? Atrodo, kad taip. Asociacija "Klaipėdos regionas", kuriai vadovauja uostamiesčio meras Vytautas Grubliauskas, pritarė įmonės "Lietuvos oro uostai" siūlymui ir sieks ilgalaikio bendradarbiavimo su skrydžių bendrovėmis. Sutarta, kad rengiantis skrydžiams tarp Palangos ir Londono, klaipėdiečiai investuos į maršruto rinkodarą.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 15, 2014, 12:32 PM, atnaujinta Feb 2, 2018, 12:26 PM

Sulaukus asociacijos vienijamų Klaipėdos regiono savivaldybių tarybų pritarimo bei sėkmingos derybų su skrydžių bendrovėmis pabaigos, reisus naująja kryptimi tikimasi pradėti 2015 metų vasarą.

Nauja pasiūla sukurs paklausą

Skrydžiai iš Palangos į Londoną neturėtų perskirstyti keleivių srautų tarp Kauno ir Vilniaus, mano bendrovės Lietuvos oro uostai vadovas Gediminas Almantas.

Pasak jo, nauja pasiūla turėtų sukurti ir paklausą, be to, tikimasi, kad dalis vakarų Lietuvos gyventojų vietoj Rygos rinksis Palangą.

„Mes galvojame, kad efektas turėtų būti toks, kad, galbūt, nepersiskirstys srautai tarp Lietuvos oro uostų, o iš principo atsiras papildoma pasiūla ir keleiviai rinksis skrydžius, net jeigu anksčiau nemąstė skristi per Londoną arba į Londoną.

Srautų persiskirstymas nebus didelis. Galbūt keleiviai šiuo metu skrenda iš Palangos kitomis, jau egzistuojančiomis kryptimis“, - BNS sakė G.Almantas.

Pasak jo, Vakarų Lietuvos gyventojai dabar renkasi Rygą, nes ji arčiau nei Vilnius ar Kaunas, tačiau atsiradus didesnei pasiūlai, pirmenybė būtų teikiama Palangai.

G.Almantas sakė, kad šiuo metu bendrovė derasi su oro bendrovėmis dėl galimybės skraidinti iš Palangos, o konkretus vežėjas gali paaiškėti dar šiemet.

„Paaiškėti iki Naujųjų metų tikrai turėtų, bet skrydžių data priklausys nuo to, kaip mums pavyks susitarti. Tai tikriausiai bus susieta su sezonu - žiemos arba vasaros sezonas ir taip pat nuo to, kokie pajėgumai aviakompanijose su laisvais lėktuvais“, - sakė jis.

Siekiama per savaitę iš Palangos į Londoną skraidinti bent tris kartus per savaitę, tačiau iš pradžių gali būti tik vienas savaitinis skrydis. Anot jo, viskas priklausys nuo to, kaip pavyks susitarti su aviakompanijomis.

Investuos į rinkodarą

Regiono savivaldybės turi numatyti savo indėlį į Klaipėdos pasiekiamumo programą trejiems metams į priekį. Konsoliduotos lėšos bus skirtos maršruto rinkodarai finansuoti. Ilgesnio bendradarbiavimo laikotarpio rizikos pasidalinimo pradedant skrydžius nauja kryptimi pageidauja potencialūs partneriai.

Praėjusių bei šių metų regiono savivaldybių biudžetuose Klaipėdos pasiekiamumo programai, finansuojant skrydžių rinkodarą, įgyvendinti buvo numatyta 400 tūkst. litų.

„Džiaugdamasis konstruktyviais Lietuvos oro uostų siūlymais, drauge tikiuosi, kad jam operatyviai pritars visi asociacijos partneriai. Tai būtų ilgai lauktas indėlis didinant regiono pasiekiamumą bei patrauklumą ir atsakymas į verslininkų bei jų organizacijų keltą klausimą dėl šios srities perspektyvų.

Juoba kad 2015-ųjų pavasarį bus atvertas eismas šiuo metu tiesiamu Palangos aplinkkeliu, susisiekimas regione pagerėtų visapusiškai“, – sakė V.Grubliauskas.

Klaipėdos regiono savivaldybės jau seniai sutarė, kad pasiekiamumas oro transportu yra vienas iš svarbiausių verslo ir investicijų skatinimo, turizmo plėtros bei įvaizdžio veiksnių. Besidominčių jau yra

Galimybe bendradarbiauti su Palangos oro uostu domisi ir Baltarusijos oro bendrovė, kuri norėtų organizuoti skrydžius iš šios šalies sostinės Minsko.

Tikimasi, kad, įgyvendinant šį sumanymą, nuošalėje neliks Vakarų Lietuvos turizmo sektorius bei jam atstovaujančios organizacijos.

Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai drauge sudėjus pernai aptarnavo 3,48 mln. keleivių, iš jų Palangos oro uostas – 127,9 tūkst., t. y. 4 proc. viso keleivių srauto.

Anot V.Grubliausko, be naujų partnerystės pasiūlymų, vilčių teikia naujai sukurtas Lietuvos oro uostų tinklas, kurio plėtrą ketinama koordinuoti vieningai.

2014 m. liepos 1 d., užbaigus valstybės įmonės Tarptautinio Vilniaus oro uosto, valstybės įmonės „Kauno aerouostas“ ir valstybės įmonės Tarptautinio Palangos oro uosto reorganizavimą prijungimo būdu, veiklą pradėjo valstybės įmonė "Lietuvos oro uostai", turinti tris – Vilniaus, Kauno ir Palangos – filialus.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.