Nuo šiol „Maxima Group“ pavadinimas keičiamas į „Franmax“. Anot bendrovės atstovų, „Maxima Group“ pavadinimo keitimas yra nuoseklios ilgalaikės strategijos dalis. „Ir toliau siekiame išgryninti bendrovės „Maxima Group“ funkcijas, todėl manome, kad siekiant šio tikslo pasitarnautų ir pavadinimas, geriau atspindintis bendrovės veiklos specifiką.
Todėl nusprendėme pakeisti „Maxima Group“ pavadinimą į „Franmax“, kuris sudarytas iš dviejų žodžių: „franšizė“ ir „Maxima“, reiškiančių franšizės paslaugų teikimą „Maxima grupės“ bendrovėms.
Be to, tokiu pavadinimu veikia ir pagrindinė ligšiolinė „Maxima Group“ akcininkė – bendrovė „Franmax OU“, todėl pavadinimo keitimas suteiks daugiau aiškumo pristatant „Maxima“ bendrovių grupės struktūrą. Keičiant pavadinimą jokie kiti įmonės rekvizitai ar registracijos adresas nesikeičia“, – teigia Giedrius Juozapavičius, „Maxima grupės“ įvaizdžio ir komunikacijos vadovas.
„Franmax“ uždaviniai – „Maxima grupės“ įmonių veiklos strategijų kūrimas ir pagalba jas įgyvendinant, veiklos procesų efektyvumo užtikrinimas, centralizuotų funkcijų vykdymas.
Bendrovės tikslas – kuo efektyviau teikti paslaugas „Maxima grupės“ įmonėms Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Bulgarijoje.