Ginčas tarp sunkumų slegiamos Prancūzijos aviacijos bendrovės ir pilotų kilo dėl bendrovės planų plėsti pigių skrydžių bendrovę „Transavia“.
Pasak finansų direktoriaus Pierre'o-Francois Riolaccio, dėl pilotų streiko bendrovė jau dabar prarado apie 320-350 mln. eurų, be to, įskaičiuojami ir būsimo verslo nuostoliai.
„Air France-KLM“ grupė, antrosios didžiausios Europoje oro linijos, jau sumažino 2014 metų pelno planinį rodiklį.
Anot „Air France“, bendras keleivių srautas rugsėjį sumažėjo 15,9 proc., taip pat sumažėjo ir užsakymų artimiausiems trims mėnesiams.
Oro linijos, abiem šalims pasiekus bendrą susitarimą, sustabdė planus plėsti „Transavia“ bendrovę. Pilotai protestavo, kad darbuotojus perkėlus į „Transavia“, šiuo metu galiojantys kontaktai negaliotų.
„Air France“ norėjo išplėsti savo pigių skrydžių padalinį, kuris konkuruotų su kitomis pigių skrydžių bendrovėmis, tokiomis kaip „Ryanair“ ir „easyjet“.
Rugsėjį Prancūzijos ministras pirmininkas Manuelis Valsas (Manuel Valls) perspėjo, kad streikas kelia „rimtą pavojų“ oro linijoms ir Prancūzijos įvaizdžiui.