Apgauta turistė: „Small Planet Airlines“ melavo į akis

Džiaugtis ar liūdėti, kai atostogos pailgėja? Kretoje, Heraklione, dalis įstrigusių lietuvių buvo priversti nerimauti, kad nespės laiku grįžti į darbą. Iš saulėtos Graikijos salos jie planavo grįžti sekmadienio vakarą, tačiau tik pirmadienio popietę išskrido iš Kretos.  Jau grįžusi į Lietuvą į lrytas.lt kreipėsi iš Kretos keliavusi Gintė. Ji pasakojo, kad juos skraidinusi oro bendrovė "Small Planet Airlines" turistais deramai nepasirūpino.

Daugiau nuotraukų (1)

Aida Murauskaitė

Oct 13, 2014, 4:39 PM, atnaujinta Jan 27, 2018, 12:27 PM

Užsakomųjų skrydžių bendrovės „Small Planet Airlines“ lėktuvas Vilniuje turėjo leistis sekmadienį 22 val. 15 min. Tačiau pirmadienį 14 val. 56 min. jie vis dar buvo Herakliono oro uoste. Prieš trečią valandą dienos orlaivis pakilo į dangų.

„Įsivaizduokite, jie grįš namo tik šeštą vakaro. O turėjo parsirasti vakar vakare“, – kalbėjo Vilniaus oro uoste savo artimųjų laukiantis Benas. Parskridusiųjų dar laukia kelionė į Mažeikius ir pokalbis su darbdaviais, mat į darbą Beno artimieji turėjo nueiti jau pirmadienio rytą.

„Nuolat šiai oro bendrovei pasitaiko gedimų. Skaitome apie tai. Tai tapo tendencija. Kyla klausimas, kaip jie rūpinasi technine lėktuvų priežiūra“, – svarstė Benas.

Bendrovė „Small Planet Airlines“ pranešė, kad sekmadienį turėjęs vykti skrydis Heraklionas–Vilnius, laikantis visų skrydžio saugos reikalavimų, buvo atidėtas.

Orlaivis iš Herakliono oro uosto Kretoje turėjo išskristi sekmadienį pavakarę. Skrydžio atidėjimas buvo paskelbtas jau pasibaigus keleivių laipinimo procedūrai. Po techninės orlaivio apžiūros paaiškėjus, kad išskridimas užtruks, keleiviams buvo suteikta nakvynė „viskas įskaičiuota“ tipo viešbučiuose, taip pat patiektas karštas maistas vakarienei, pusryčiams ir pietums.

„Deja, orlaivis buvo sulaikytas, nes Kretoje orlaivių priežiūros specialistai negalėjo suteikti reikiamos orlaivio detalės techniniam sutrikimui pašalinti. Skrydžio saugai šis sutrikimas įtakos neturėjo“, – sakė oro bendrovės atstovė Viktorija Ulinskė.

Kaip paaiškino „Small Planet Airlines“ atstovė, reikalinga detalė buvo skraidinama iš Londono ir Heraklioną pasiekė pirmadienio rytą.

Kaip sakė „Small Planet Airlines“ atstovė, pirmadienį po 14 val. keleiviai jau buvo laipinami į orlaivį. Jis Herakliono oro uostą turėjo palikti 14 val. 45 min. Lietuvos laiku, tačiau, anot turistų artimųjų, skrydis vėl atidėtas.

Heraklione įstrigę 180 keleivių, įsigijusių „Novaturo“ kelionių paketus.

V.Ulinskė patikino, kad kiti bendrovės „Small Planet Airlines“ skrydžiai nesutriks, nes sklandų jų grafiką užtikrina pagalbinis kompanijos orlaivis.

„Small Planet Airlines“ nuoširdžiai apgailestauja dėl patiriamų nepatogumų ir atsiprašo keleivių už šiuo metu patiriamus nepatogumus“, – sakė V.Ulinskė.

Kaltina oro vežėjo atstovę sakius netiesą

Jau grįžusi į Lietuvą į lrytas.lt kreipėsi iš Kretos keliavusi Gintė.

„Su vyru buvome šio lėktuvo keleiviai, teko vėluoti į darbą, telefonu organizuoti, kas dar parą pažiūrės, nuveš į darželį trimetį sūnų“, - pasakojo moteris.

Ji piktinosi situaciją komentavusia „Small Planet Airlines“ atstove: „Nepaisant vakarienės ir pusryčių buvimo fakto, pietumis niekas keleivių nevaišino. O pats viešbutis toli gražu kokybe neprilygo nė vienam, kuriuose keleiviai buvo apsistoję - judri, triukšminga gatvė, prasti kambariai. Lėktuvas prabuvo oro uoste gerokai ilgiau, dėl to jame buvęs maistas sugedo, ir po pietų, kurių niekas nedavė, ir toliau keleiviai geriausiu atveju galėjo lėktuve įsigyti traškučių“. Anot Gintės, pilotas keleivius informavo, kad negali paleisti vieno lėktuvo variklio.

„Mano menkomis mechanikos žiniomis, lėktuvas turintis du variklius, vienam jų neveikiant, tikrai negali skristi, jau nekalbant apie skrydžio saugą“, - kalbėjo Gintė. Pasipiktinusi turistė aiškino, kad pirmiausia informuoti apie gedimą keleiviai buvo tuomet, kai jau 20 minučių lėktuvas turėjo būti ore.

„Dar po kiek laiko išlaipino keleivius iš lėktuvo, grąžino į laukimo salę, kur praleidome beveik dvi valandas. Po dviejų valandų buvome pakviesti prie kitų vartų. Čia džiugiai puolėme skambinti artimiesiems, kad grįšime po kelių valandų. Deja, nuo vartų paėmė autobusas ir nuvežė prie atvykimo durų, kur mūsų jau laukė lagaminai. Ir niekas nieko niekaip neinformavo kas vyksta.

Visi keleiviai stovėjo sutrikę, nesuprasdami, kas vyksta. Galiausiai apsaugos darbuotoja, nekalbanti jokia kita kalba, tik graikiškai, nuvedė visus į autobusus. Ir tik prieš 12 val. nakties sulaukėme trumposios SMS žinutės iš „Novaturo“, kad kitos dienos 10 val. ryto atvyks jų atstovas informuoti, kas bus toliau“, - pasakojo moteris. Tačiau ir tuomet problemos neišsisprendė.

„Kitą dieną nuvykus į oro uostą kiek po vidurdienio, lėktuvo išvykimo laikas kas 5 minutes buvo tikslinamas „ten ir atgal“ – nuo 14 val. 20 min. Iki 14 val. 55 min.“, - piktinosi Gintė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.