Informacija patekusiems į „Plius Travel“ pinkles

Valstybinis turizmo departamentas, sustabdęs „Fresh Travel“ kelionių organizatoriaus pažymėjimo galiojimą, paskelbė, kaip turėtų elgtis turistai, įsigiję keliones, kurias platino šios įmonės kelionių organizatorius „Plius Travel“. Departamentas visi turistų prašymus rinks tris mėnesius.

„Plius Travel“ klientams belieka viltis, kad išleisti pinigai grįš į jų rankas.<br>V.Balkūno nuotr.
„Plius Travel“ klientams belieka viltis, kad išleisti pinigai grįš į jų rankas.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Nov 17, 2014, 12:17 PM, atnaujinta Jan 21, 2018, 7:14 AM

Draudimo lėšos bus skirstomos proporcingai pareikštų reikalavimų dydžiui, nepriklausomai nuo prašymo dėl nuostolių kompensavimo pateikimo datos. Apie konkrečius kompensacijų dydžius Departamentas skelbs atskirai, įvertinęs visų nukentėjusių turistų patirtų nuostolių mastą.

Visi kelionių organizatoriaus „Fresh Travel“ turistai, kurie yra sudarę su kelionių organizatoriumi turizmo paslaugų teikimo sutartis, tačiau jiems nuo lapkričio 14 d. nesuteikiamos sutartyse numatytos turizmo paslaugos – kelionė visiškai neįvyko ar neįvyks – prašymus dėl pinigų grąžinimo turi pateikti arba per kelionių agentūras (kelionių pardavimo agentus), jeigu kelionė įsigyta būtent per šiuos tarpininkus; arba tiesiogiai Departamentui. Departamentui prašymai teikiami tuo atveju, jei kelionė įsigyta tiesiai iš „Fresh Travel“.

Informacija apie pretenzijų pateikimo tvarką turistams, keliones įsigijusiems per grupinio apsipirkimo portalus (beta.lt, grupinis.lt) bus paskelbta iki pirmadienio pabaigos, mat reikia gauti informaciją iš portalų valdytojos „Cherry Media LT“ atstovų. 

Prašyme turistai turi nurodyti savo kontaktinius duomenis; asmens kodą; pinigų sumą, įmokėtą kelionių organizatoriui; turisto asmeninę banko sąskaitą, ar kitą banko sąskaitą (nurodant banko sąskaitos savininko rekvizitus) į kurią būtų prašoma pervesti kelionių organizatoriui sumokėtus pinigus; kartu turėjusių vykti turistų vardus ir pavardes (nurodytus toje pačioje turizmo paslaugų teikimo sutartyje). Prašymas turi būti pasirašytas.

Prie prašymo būtina pridėti turizmo paslaugų teikimo sutartį, pinigų sumokėjimo faktą patvirtinančius dokumentus (mokėjimo kvitų originalai arba banko mokėjimo pavedimų per elektroninės bankininkystės sistemą kopijos), kitus dokumentus, patvirtinančius turizmo paslaugų įsigijimo faktą iš „Fresh Travel“ (jeigu kelionių organizatorius ar kelionių agentūra nepasiūlė turistui pasirašyti sutarties kelionei), teismo sprendimo kopiją (atvejais, kai Lietuvos teismai priteisė „Fresh Travel“ turistams turtinius nuostolius, susidariusius dėl to, kad kelionių organizatorius neįvykdė ar negalėjo įvykdyti savo prievolių (arba įvykdė ne visas prievoles)). Departamentui turi būti pateikiamas vienas prašymo bei kitų pridedamų dokumentų egzempliorius.   

Neturtinė žala iš draudimo kompanijos nebus kompensuojama. Dėl neturtinės žalos atlyginimo reikėtų kreiptis tiesiai į teismą.

Jeigu kelionė įsigyta ne per kelionių pardavimo agentą, o tiesiogiai iš „Fresh Travel“, prašymus ir kitus dokumentus rekomenduojama siųsti registruotu paštu, Valstybiniam turizmo departamentui prie Ūkio ministerijos, adresu Gedimino pr. 38, Vilnius. Prašymų nereikia papildomai siųsti nei elektroniniu paštu ar faksu, nei pakartotinai pristatyti asmeniškai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kodėl iškrėsta Darbo partijos būstinė?