Turizmo departamento vadovas: „Gali pasipilti bankrotų“

„Tai ne bankrotas, tai rizikų nesuvaldymas. Kažkokių ženklų gal ir galima jausti, tačiau teisės aktai neįpareigoja riboti įmonės veiklą“, - apie "Plius Travel" žlugimą sakė Valstybinio turizmo departamento (VTD) laikinasis vadovas Juozas Raguckas. Jis neatmeta, kad, nuo lapkričio sugriežtinus reikalavimus turizmo rengėjams, gali pasipilti kelionių organizatorių bankrotų, mat jie neatitiks naujų reikalavimų. Todėl artimiausiu metu gali būti nutraukta daugmaž trečdalio šios srities bendrovių veikla - sustabdytas jų kelionių organizatoriaus pažymėjimas.

J.Raguckas sakė, kad praėjusį savaitgalį teko spręsti daug problemų.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
J.Raguckas sakė, kad praėjusį savaitgalį teko spręsti daug problemų.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Aida Murauskaitė

Nov 17, 2014, 4:11 PM, atnaujinta Jan 21, 2018, 6:33 AM

Tik penktadienio popietę Valstybinis turizmo departamentas (VTD) sulaukė tikslių skaičių, kiek keliautojų nukentėjo nuo „Plius Travel“. Juos pateikė bendradarbiauti pradėjęs „Plius Travel“ vadovas. Be to, VTD laikinasis vadovas aiškinosi, kiek pinigų turi grupinio pardavimo portalai, pardavinėję šias keliones.

Naujausiais duomenimis, nukentėjusių nuo „Plius Travel“ - 2319 žmonių, kurie nebegalės pasinaudoti kelialapiais, už kuriuos buvo sumokėję. Dar savaitgalį nukentėjusiųjų skaičius buvo tūkstančiu mažesnis.

„Turėjau rimtą pokalbį su „Cherry Media“, kur valdo beta.lt ir grupinis.lt, vadovu“, - sakė VTD laikinasis vadovas Juozas Raguckas.

Fresh Travel“, valdanti „Plius Travel“, buvo apsidraudusi 700 tūkst. litų, iš kurių 600 tūkst. litų jau išleista skrydžiams iš Madeiros Portugalijoje ir Egipto apmokėti.

Likusių 120 tūkst. litų nepakaks nuostoliams atlyginti. Tačiau paaiškėjo, kad apie 160 tūkst. eurų (552 tūkst. litų) yra surinkę grupinio pardavimo portalai beta.lt ir grupinis.lt.

Kaip sakė beta.lt ir grupinis.lt vadovas Vilius Juraitis, jų sąskaitose yra 160 tūkst. eurų, surinktų už „Fresh Travel“ keliones.

Šiuos pinigus portalas planavo grąžinti savo klientams, kurie per juos įsigijo „Plius Travel“ keliones. Beta.lt pardavė per 1200 kelialapių.

Tačiau ar 160 tūkst. eurų beta.lt galės grąžinti nukentėjusiems keleiviams, nežinia. V.Juraitis sakė, vidudienį gavęs iš antstolių raštą, kuriame draudžiama disponuoti didele pinigų suma, surinkta už „Plius Travel“ keliones.

„Galbūt tai mėginimai pasitraukti nuo atsakomybės. Tačiau turistų poreikiai yra prioritetas“, - J.Raguckas kalbėjoapie „Beta.lt“ ir „Grupinis.lt“ vadovo praneštą žinią, kad dalį pinigų naudoti uždraudė antstoliai.

„Fresh Travel“ vadovo G.Kerio duomenimis, grupinio pardavimo portalai turi turėti kur kas daugiau pinigų – milijoną litų.

Kaip sakė V.Juraitis, kol kas „Cherry Media“ nepervedusi 160 tūkst. eurų nei nukentėjusiems klientams, nei atsakingoms institucijoms.  Portalai neskubėjo pervesti pinigų ir "Plius Travel".

„Susivokę iš to, ką mums kalbėjo G.Kerys, supratome, situacija nėra gera ir pinigus sulaikėme. Pinigus vartotojams norime grąžinti kuo greičiau, bet turime užsitikrinti, kad tų pinigų po to nereikėtų dar kartą grąžinti bankroto administratoriui“, – sakė jis.

Jis atmetė J.Ragucko dvejones, ar įmonė negudrauja vengdama atsakomybės.

V.Juraitis patikino, kad tokį raštą tikrai gavo.

Antstolis Arminas Naujokaitis jame reikalauja 200 tūkst. litų įšaldyti.

J.Raguckas sakė, kad praėjusį savaitgalį teko spręsti daug problemų.

„Buvo kritinė situacija Hurgadoje. 20 žmonių, kai turėjome vežti į oro uostą, buvo terorizuojami viename viešbutyje. Žmonės nebuvo išleidžiami“, - praėjusio savaitgalio įvykius pirmadienį per spaudos konferenciją pasakojo J.Raguckas.

Beta.lt ir Grupinis.lt atsiuntė savo komentarą.

Beta.lt ir Grupinis.lt sieks vartotojams grąžinti 160 tūkst. eurų (552,5 tūkst. litų), sukauptų už UAB „Freshtravel“ („Plius Travel“) reklamuotas keliones

Beta.lt ir Grupinis.lt siekia grąžinti lėšas vartotojams, kurių įmokos už keliones iki penktadienio dar nebuvo pervestos UAB „Freshtravel“(„Plius Travel“) – tai 160 tūkst. eurų (552,5 tūkst. litų), tačiau, pagal galiojančius teisės aktus, kyla teisinis ginčas, kam priklauso sukauptos lėšos. 

Pirmadienį „Cherry Media LT“ gavo antstolio Armino Naujokaičio patvarkymą, reikalaujantį įšaldyti 200,6 tūkst. litų skolos išieškojimui iš UAB „Freshtravel“ išieškotojo Artūro Laktionkino naudai.

„Mes labai norime grąžinti pinigus vartotojams, šiuo metu aiškinamės, kokiu būdu tai turėtume padaryti. Kartu su teisininkais sprendžiame šiuos klausimus, taip pat aiškinamės kam, pagal galiojančius įstatymus, priklauso sukauptos lėšos ir ar vėliau bankroto administratorius turės teisę iš mūsų dar kartą pareikalauti šios sumos, jei grąžinsime įmokas vartotojams", sako Vilius Juraitis, atstovaujantis Beta.lt ir Grupinis.lt portalus.   Šios lėšos „Cherry Media LT“ buvo sukauptos todėl, kad įmokos, surenkamos už Beta.lt ir Grupinis.lt portaluose reklamuotas „Freshtravel“ („Plius Travel“) poilsines-pažintines keliones, kelionių organizatoriui buvo pervedamos grupėmis, o ne kaskart už atskirą kelionę.

2014.11.14 gavę pranešimą iš UAB „Freshtravel“ („Plius Travel“) apie stabdomą veiklą, iškart sustabdėme įmokų pervedimą kelionių operatoriui, kol bus priimtas atsakingų institucijų sprendimas, kaip toliau turėtų būti disponuojama surinktomis lėšomis. 

Iš viso yra per 1200 keliautojų, kurie įsigijo „Freshtravel“(„Plius Travel“) keliones, reklamuotas portaluose Beta.lt ir Grupinis.lt, kurių kelionės turėjo įvykti po 2014.11.14.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.