Beta.lt: „Ką mums daryti su „Fresh Travel“ pinigais?

Veiklą nutraukusio kelionių

Per „Cherry Media LT“ valdomus interneto portalus „beta.lt“ ir „grupinis.lt“ keliones iš „Fresh Travel“ pirko 1326 - maždaug pusė visų nukentėjusių asmenų, neišvykusių į keliones.<br>I.Budzeikaitės nuotr.
Per „Cherry Media LT“ valdomus interneto portalus „beta.lt“ ir „grupinis.lt“ keliones iš „Fresh Travel“ pirko 1326 - maždaug pusė visų nukentėjusių asmenų, neišvykusių į keliones.<br>I.Budzeikaitės nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Nov 19, 2014, 5:04 PM, atnaujinta Jan 21, 2018, 2:06 AM

Trečiadienį oficialūs raštai dėl paaiškinimo išsiųsti į Valstybinį turizmo departamentą, Įmonių bankroto valdymo departamentą prie Ūkio ministerijos, Teisingumo ministeriją, Lietuvos antstolių rūmus bei Vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Klausiama tik vieno dalyko - kam ir kokiu pagrindu pervesti „Cherry media LT“ sąskaitose šiuo metu užšaldytas lėšas: bankrutavusiai „Fresh Travel“, tiesiai nukentėjusiems vartotojams ar antstoliams.

„Mes norime padėti nukentėjusiems žmonėms ir ieškome būdų, kaip tai kuo greičiau padaryti. Esame labai keblioje padėtyje, nes teisiškai mūsų išsaugotos lėšos turėtų būti pervestos kelionių operatoriui“, - teigia „Cherry media LT“ generalinis direktorius Vilius Juraitis, pridūręs, kad įmonės sąskaitose esančios „Freshtravel“ lėšos yra saugios ir nebus niekur pervedamos nesulaukus aukščiau išvardytų institucijų išvadų.

„Pagal galiojančius teisės aktus, pinigų grąžinimas tiesiogiai vartotojams vėliau galėtų būti užginčytas bankroto administratoriaus ir pripažintas negaliojančiu ir neteisėtu, o „Cherry media LT“, bankroto administratoriaus reikalavimu, turėtų dar kartą sumokėti tokią pačią sumą į „Fresh Travel“ sąskaitą“, - padėtį aiškina advokatas Laimonas Markauskas.

Dar daugiau painiavos į situaciją įneša ir vieno fizinio asmens siekis atgauti iš „Fresh Travel“ jam neva priklausančius pinigus - „Cherry media LT“ yra gavusi antstolio nurodymą į šio asmens sąskaitas pervesti 203 295 ir 66 234 litus.

„Situacija tikrai nevienareikšmiška, nes, „Fresh Travel“ iškėlus bankroto bylą ir paskyrus bankroto administratorių, jis sieks apginti visų kreditorių interesus. Administratorius sieks iš visų buvusių kelionių organizatoriaus partnerių išsireikalauti visas galimas gautinas sumas, iš kurių bus tenkinami bankrutuojančios įmonės kreditorių reikalavimai. „Cherry media LT“ įšaldyta suma teisiškai yra bendrovei „Fresh Travel“ mokėtinos lėšos, todėl bankroto administratorius turėtų pagrindo jų reikalauti“, - sako „Freshtravel“ bankroto administratorė Elida Mantulova.

Per „Cherry Media LT“ valdomus interneto portalus „beta.lt“ ir „grupinis.lt“ keliones iš „Fresh Travel“ pirko 1326 - maždaug pusė visų nukentėjusių asmenų, neišvykusių į keliones.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.