„Plius Travel“ klientė: „Mus apgyvendino statybų aikštelėje“

Akivaizdu, kad kelionių organizatoriaus „Plius Travel“ bėdos nesudygo paskutinėmis veiklos dienomis. Problemų jie turėjo jau anksčiau. Šitaip tikina su jais atostogavusi Agata. Anot turistės, „Plius Travel“ ne tik nesuteikė to, už ką buvo sumokėta, bet dar ir šantažavo.

Agata turi daug priekaištų ir "Plius Travel", ir viešbučiui, kuriame lietuvius apgyvendino šis kelionių rengėjas<br>Asmeninio albumo nuotr.
Agata turi daug priekaištų ir "Plius Travel", ir viešbučiui, kuriame lietuvius apgyvendino šis kelionių rengėjas<br>Asmeninio albumo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Nov 23, 2014, 2:21 PM, atnaujinta Jan 20, 2018, 7:59 PM

Statybų dulkės, triukšmas ir išvis ne tas viešbutis, už kurį buvo sumokėta. Įmonės „Fresh Travel“, kuri valdė kelionių rengėją „Plius Travel“, klientė Agata tikina, kad ne tik tai patyrė lapkričio pradžioje atostogaudama Hurgadoje, bet ir organizatorių šantažą. Prabėgus savaitei po to, kai Agata jau buvo grįžusi į Lietuvą, paskelbta apie „Fresh Travel“ nemokumą. Nuo šio kelionių rengėjų nukentėjo 2319 žmonių.

„Tokio įžūlumo ir aferizmo gyvenime nesu patyrusi. Ne kartą esu buvusi Egipte, tad turiu su kuo lyginti“, - pasakojo Agata. Anot jos, panašiai jautėsi dar apie 50 žmonių.

Kad skrydis vėluos, sužinojo tik oro uoste

Per nuolaidų kuponų portalą beta.lt Agata su savo seserimi kelialapį pailsėti Egipto Hurgados kurorte įsigijo spalį. Moterys užsisakė kelionę lapkričio 1-7 dienomis. Jos išsirinko viešbutį „Palm Beach Resort“, mat buvo iš draugų girdėjusios gerų atsiliepimų apie jį.

„Jie labai gyrė šį viešbutį, pirko poilsį jame iš kitų organizatorių, todėl ir mes drąsiai įsigijome šią kelionę. Mat žinojome, kad viešbutis bus geras – tiek maistas, tiek paplūdimys. Juk į Egiptą visi važiuoja labiausiai dėl Raudonosios jūros, koralų“, - pasakojo Agata.

Nesklandumai prasidėjo kelionės išvakarėse – skrydis buvo atidėtas nuo 4 val. 35 min. iki 6 val. 35 min. Nuvykę į oro uostą turistai 6 val. ryto buvo įspėti, kad išskris tik 8 val. 45 min.

„Visą tą laiką praleidome oro uoste. Tačiau būdami geros nuotaikos, nes tikėjome, kad po kelių valandų būsime saulėtame rojuje“, - lrytas.lt rašo Agata.

Vos nuvykus laukė nemaloni staigmena

Kaip Agata pasakojo, nuskridusius į Hurgadą lietuvius pasitiko „Plius Travel“ gidė. 

„Ji pranešė, kad nesvarbu, kokį viešbutį pirkome, visi važiuosime į pagal „Fortūnos“ pasiūlymą priklausantį „Nubia Aqua Beach Resort“. Pažadėjo, kad jis yra aukščiausio lygio su „ultra viskas įskaičiuota" maitinimu“, - pasakojo Agata.

Tačiau ji ir kai kurie kiti keliautojai atsisakė į jį važiuoti, nes netikėjo, kad „Fortūnos“ (atsitiktiniai tam tikros klasės viešbučiai) pasiūlymas galėtų būti patrauklus. Turistai reikalavo juos vežti į „Palm Beach Resort“. Tokį protestą lėmė ir kainų skirtumas.

„Fortūna“ kainavo 999 litus, o poilsis mūsų viešbutyje - 1299 litus. Tad dar kurį laiką strigome oro uoste dėl šių nesusipratimų. Galiausiai mums buvo pažadėta, kad iš pradžių važiuojame į „Nubia Aqua Beach Resort 5*“, ir jei jis mums nepatiks, mus nuveš į „Palm Beach“. Iš oro uosto 3 pilni autobusai nuvažiavo į „Nubia“, - pasakojo nepatenkinta turistė.

Surašė bendrą pretenziją

Viešbutis Agatai ir bendrakeleiviams nepatiko.

„Atvažiavę į „Nubia Aqua Beach resort 5*“, pamatėme, kad viešbutyje vyksta statybos. Registratūroje ir vestibiulyje tvarkoma elektra, statybininkai dirba ir prie įėjimo.

Visur statybų dulkės, triukšmas. Vienu žodžiu, mus norėjo apgyvendinti statybose. Keliu žmonių grupė, tarp jų ir mes, nedelsdami pareikalavome, kad mus nuvežtų į „Palm Beach Resort“. Pasakėme, kad čia neliksime už jokius pinigus.

Po ilgų derybų mus nuvežė autobusu į „Palm Beach Resort“. Šio viešbučio registratūroje sužinojome, kad viešbutis neturi laisvų vietų. Dėl to turėjome būti įspėti dar Lietuvoje, kai kelionę pirkome prieš 2-3 savaites. Organizatorius atsiprašė ir paprašė mūsų nors vieną naktį praleisti „Nubia“ viešbutyje.

Kitos išeities neturėjome – arba likti gatvėje, arba nakvoti „Nubia““, - pasakojo Agata.

Anot jos, grįžę į „Nubia“ jie sutiko nepatenkintus lietuvius, surašė bendrą pretenziją, kurią pasirašė 38 žmonės.

„Su pretenzija susipažino ir „Plius Travel“ gidė. Ant kiekvieno lapo yra jos parašas. Visiems turistams buvo pažadėta, kad kelionių organizatorius neliks abejingas ir viską išnagrinės“, - sakė turistė.

Agata pridūrė, kad tą dieną liko be pietų, nors jie ir priklausė.

Pažado netesėjo

„Šiame viešbutyje nebuvo įmanoma likti: triukšmas, netvarka, liftai be apsauginių durų – galima ir invalidais tapti. Kitą dieną laukėme gido, kuris mus pervežtų į „Palm Beach Resort“. Taip praėjo visa kita diena, niekas mūsų neatvažiavo“, - kokios bėdos lydėjo Egipte, pasakojo Agata.

Trečią atostogų dieną lietuviai rado lapelius prie kambario durų, kad 14 val. visi susirinktų vestibiulyje. Visi vylėsi, kad bus pranešta apie persikraustymą į kitą viešbutį.

„Kai 14 valandą mes susirinkome, atėjo „Plius Travel“ gidė Karina, maloniai pasisveikino ir pradėjo reklamuoti pažintines ekskursijas. Ji mus surinko tik tam. Mes buvome apakę“, - pyko Agata.

Jos su seserimi surašė individualią pretenziją, kad „Plius Travel“ jas apgavo.

„Gidė Karina atsisakė priimti mūsų pretenziją, ant jos parašė, kad atsisako ją priimti, ir pasirašė. Mes pasijutome niekam nereikalingos šioje šalyje“, - guodėsi lietuvė.

Pasijuto šantažuojama

Nepatenkintus turistus pervežti į „Palm Beach“ „Plius Travel“ gidė atvyko tik ketvirtą atostogų dieną.

„Kai jau buvome šiame viešbutyje, mums davė lapus, kuriuose buvo parašyta, kad mes, keliautojai, neturime jokių pretenzijų „Plius Travel“ ir esame patenkinti kelione ir jų darbu. Pasakė, kad jei pasirašysime šį popierių, tai mus apgyvendins viešbutyje, o jei ne, grįšime į „Nubia“ - į statybų aikštelę.

Buvau labai pasipiktinusi, atostogos jau ir taip buvo sugadintos, turiu daug pretenzijų šiai bendrovei. Nusprendžiau iškviesti policiją, nes mane šantažuoja kelionių organizatorius. Juk iš anksto esu sumokėjusi už visą kelionę „Plius Travel“. Kodėl turiu šantažuojama kažką pasirašinėti?

Atvykusi policija ėmė aiškintis, kas nutiko. Registratūros darbuotoja paaiškino, kad „Plius Travel“ iki tos dienos, lapkričio 4-osios, nesumokėjo už mūsų numerius, kad netgi nebuvo rezervuoti kambariai. Ši žinia mus galutinai pribaigė.

Kai policija išvažiavo, kiti žmonės iš mūsų grupės sutiko pasirašyti popierius, kad neturi pretenzijų, nes nenorėjo grįžti į „Nubia“, mat ten yra baisu, vadybininkas išsitraukęs iš kišenės grynuosius sumokėjo už jų apgyvendinimą. Už kiekvieną parašą sumokėjo grynaisiais registratūroje. Manau, kad tai kriminalas.

Žinojau, kad jei pasirašysiu, vėliau nebegalėsiu nieko daryti, tad nusprendžiau grįžti į „Nubia“ ir išlaukti iki atostogų pabaigos“, - pasakojo Agata.

Akis badė netvarka

„Plius Travel“ nuolat teigė, kad „Nubia“ yra geresnio lygio viešbutis. Tame viešbutyje - antisanitarija. Lietuviai, kaip ir kiti ten apsistoję žmonės, turėjo sveikatos problemų – kas vėmė, kad viduriavo. Ten nėra tvarkos, viskas purvina, šiukšlės. Pirmomis dienomis bare alkoholis buvo mokamas. Kur tai matyta, kad „ultra viskas įskaičiuota“ tipo viešbutyje gėrimai būtų mokami“, - piktinosi Agata.

Ji pasakojo, kad paskutinę dieną visiems teko grąžinti viešbučio apyrankes, tad nuo 14 val. jie nebegalėjo pavalgyti šiame viešbutyje.

„Nors kelionių organizatorius buvo garantavęs, kad iki paskutinės akimirkos mums maitins ir pagirdys nors vandeniu. Tai irgi buvo melas. Visi 50 žmonių turėjome iki 14 val. laukti autobuso ir skrydžio alkani, namo išvykome 23 val.“, - pasakojo turistė.

Ji sakė, kad ir baseino malonumais negalėjo mėgautis, mat ten buvo triukšminga - aplink statybos. „Paplūdimio ten nėra. Jūrą nuo kranto skiria 200 metrų molinga bala, ir tik tuomet prasideda jūra.

Lietuviai prašė, kad viešbučio darbuotojai parodytų sertifikatą, kad tai 5 žvaigždučių viešbutis. Jie sakė tokio dokumento neturintys“, - pasakojo nesėkmingai paatostogavusi lietuvė.

„Fresh Travel“ apie savo nemokumą paskelbė lapkričio 14 dieną, tą pačią dieną Turizmo departamentas sustabdė įmonės veiklos pažymėjimą. Lapkričio 19 dieną Generalinė prokuratūra pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl to, kad turizmo įmonė, šiuo metu sustabdžiusi savo veiklą, galimai padarė nusikalstamas veikas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.