Vartotojams bus pasiūlytas produktas, išsiskiriantis dideliu baltymų kiekiu, mažesniu cukraus kiekiu ir be laktozės. Anot „Coca-Cola“ vyresniojo viceprezidento Sandy Douglas, pieno „Fairlife“ sudėtyje bus 50 proc. daugiau baltymų nei įprasto pieno ir 30 proc. mažiau cukraus, be to, jis „bus skanesnis“.
„Coca-Cola“ atstovo nuomone, šis prekės ženklas turi „stebinantį augimo potencialą“ ir ilgainiui „Fairlife“ uždirbs gamintojai nemažų pajamų. „Per tam tikrą laiką ketiname investuoti į pieno verslą, todėl porą metų didelių pajamų nesitikime. Bet jeigu viskas daroma gerai, pinigai plūsteli vėliau“.
Kaip pastebi „The Daily Telegraph“, „Coca-Cola“ žengia į pieno rinką sudėtingu laikotarpiu, kai tradicinio pieno pardavimai JAV mažėja, o pelnas, gaunamas iš aromatizuoto pieno ir pieno, turinčio didelį baltymų kiekį, auga.