„Coca-Cola“ gamins pieną

Jungtinių Valstijų gėrimų gamybos milžinė „Coca-Cola“ gamins pieną su prekės ženklu „Fairlife“. Šio prekės ženklo produkcijos kaina bus du kartus didesnė, lyginant su įprastu pienu amerikiečių parduotuvėse. Kaip rašo „The Daily Telegraph“, šis produktas JAV prekyboje pasirodys 2014 metų gruodį.

„Coca-Cola“ žengia į pieno rinką sudėtingu laikotarpiu.<br>123rf asociatyvi nuotr.
„Coca-Cola“ žengia į pieno rinką sudėtingu laikotarpiu.<br>123rf asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Nov 25, 2014, 7:22 PM, atnaujinta Jan 20, 2018, 3:35 PM

Vartotojams bus pasiūlytas produktas, išsiskiriantis dideliu baltymų kiekiu, mažesniu cukraus kiekiu ir be laktozės. Anot „Coca-Cola“ vyresniojo viceprezidento Sandy Douglas, pieno „Fairlife“ sudėtyje bus 50 proc. daugiau baltymų nei įprasto pieno ir 30 proc. mažiau cukraus, be to, jis „bus skanesnis“.

„Coca-Cola“ atstovo nuomone, šis prekės ženklas turi „stebinantį augimo potencialą“ ir ilgainiui „Fairlife“ uždirbs gamintojai nemažų pajamų. „Per tam tikrą laiką ketiname investuoti į pieno verslą, todėl porą metų didelių pajamų nesitikime. Bet jeigu viskas daroma gerai, pinigai plūsteli vėliau“.

Kaip pastebi „The Daily Telegraph“, „Coca-Cola“ žengia į pieno rinką sudėtingu laikotarpiu, kai tradicinio pieno pardavimai JAV mažėja, o pelnas, gaunamas iš aromatizuoto pieno ir pieno, turinčio didelį baltymų kiekį, auga.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: prezidento rinkimai – ko nemato Vilniaus burbulas?