Darbo turėjo ir policija. Aikštelėje susidūrę du vairuotojai nesugebėjo susitarti ir išsikvietė pareigūnus.
Kibo į atlapus dėl prekės
Prekybos centro viduje taip pat kaito aistros. Pirkėjų gausa aiškiai išsiskyrė „Maxima“, kur prie visų dirbančių kasų eilės driekėsi iki pat prekių lentynų vidurio, o dauguma klientų išriedėdavo su pilnais vežimėliais prekių.
Šeštadienį „Maximoje“ taikomos itin didelės nuolaidos – 40 proc. nuolaida žaislams, drabužiams, automobilių prekėms ir dar daugeliui kitų buities prekių, 30 proc. nuolaida kosmetikai, buitinei chemijai ir tualetiniam popieriui. Jo pirkėjų vežimėliuose buvo matyti itin daug.
Įvairių skanumynų šventėms bei žaislų dovanoms pirkusi Virginija (vardas pakeistas, - red.) pasakojo, kad parduotuvės viduje vos įmanoma prasilenkti, o dėl geidžiamų prekių žmonės net paleido į darbą kumščius. „Mačiau, kaip vienas vyras pastūmė kitą ir prasidėjo. Jie susimušė viduryje parduotuvės“, - tvirtino moteris.
Jai pačiai tokia nuolaidų karštinė atrodo nesuprantama. „Šiek tiek sutaupiau, bet ir taip būtų reikėję apsipirkti“, - svarstė ji.
Baltarusiai perka neskaičiuodami
Gausiausiai išlaidavo apsipirkti į Vilnių atvykę užsieniečiai. Užkalbinus pilniausius vežimėlius stumiančius žmones visi jie be išimties prabildavo rusiškai.
Iš Minsko su žmona atvykęs Aleksėjus tvirtino vien „Maximoje“ išleidęs apie 800 litų. Atvykėliai pirko brangaus sūrio, saldumynų, mėsos produktų, alkoholinių gėrimų, žaislų, kalėdinių papuošimų ir įvairių smulkmenų.
Dar daugiau pora išleido drabužių ir kosmetikos parduotuvėse. Aleksėjus tvirtino už viską sumokėjęs daugiau nei 2 tūkst. litų. „Atvažiavome specialiai apsipirkti. Čia randame to, ko pas mus nėra“, - sakė jis.
Nuolaidomis nepasitiki
Nemažai pirkėjų sulaukė ir buitinės technikos parduotuvės. Bet naują televizorių įsigijusi Natalija pernelyg nedžiūgavo. „Tos nuolaidos – tik pardavėjų triukas. Kainos beveik tokios pačios, kaip internetinėse parduotuvėse, tik tiek, kad čia gali gyvai apžiūrėti, prieina konsultantas“, - vertino ji.
Moteris užtikrino, kad nuolaidos jos nė kiek nepaskatino pirkti – televizoriaus mamai ji ieškojo jau kurį laiką ir tik pasinaudojo proga jį pirkti apžiūrėjusi.
Mažiausiai pirkėjų dėmesio sulaukė drabužių parduotuvės, siūliusios apie 20 proc. nuolaidas. Lyg nujausdami, kad netrukus prasidės žiemos išpardavimai ir drabužių bus galima nusipirkti dar pigiau, pirkėjai į tokias parduotuves suko ne dažniau, nei įprastą dieną.