Tačiau kiek jie paliko ten pinigų, neskelbiama.
Šturmavo prekybos centrus
Šeštadienį, lapkričio 29 d., vykusios nuolaidų dienos „Jamam“ metu centruose „Akropolis“ apsilankė 271 tūkstantis pirkėjų. Tai didžiausias jų antplūdis per akcijas. Iki šiol daugiausia pirkėjų „Akropoliai“ per dieną buvo sulaukę 2011 metais – tada per rudens „Jamam“ nuolaidų akciją apsipirko 269,5 tūkst. žmonių.
Lapkritį vykstanti nuolaidų akcija „Jamam“, kai vieną dieną prekės parduodamos su iki 50 proc. nuolaida, tradiciškai žymi Kalėdų sezono didžiausiuose Lietuvos prekybos ir pramogų centruose pradžią.
„Žaislai, drabužiai ir avalynė, parfumerija ir kosmetika bei buitinė technika – buvo tos prekių grupės, kurias per „Jamam“ pirmiausia rinkosi pirkėjai.
Pasinaudoti nuolaidomis „Akropoliuose“ žmonės suskubo ir įsigydami kasdienai reikalingus daiktus, ir pirkdami pirmąsias Kalėdų dovanas“, – sakė Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ valdančios bendrovės „Akropolis LT“ direktorius Remigijus Veikalas.
Populiariausia Lietuvoje nuolaidų diena „Jamam“ vyksta du kartus per metus – gegužės ir lapkričio mėnesiais. Pirko ir internetu
Tyrimų bendrovės „ShopperTrak“ duomenimis, penktadienį, lapkričio 28-ąją, amerikiečiai parduotuvėse išleido 9,1 mlrd. dolerių, arba 7 proc. mažiau nei 2013 metais.
Bet pardavimai ketvirtadienį, Padėkos dieną, kai daugelis mažmenininkų jau pradėjo mažinti kainas, išaugo 24 proc., lyginant su 2013 metais – iki 3,2 mlrd. dolerių.
Iš viso per dvi išpardavimų dienas bendrieji pardavimai sudarė 12,3 mlrd. dolerių arba vos 0,5 proc. mažiau nei prieš metus.
Pateikiant šiuos skaičius neatsižvelgta į pardavimus internetu - tik į prekybą įprastose parduotuvėse.
Tingi stumdytis eilėse
Preliminariais „IBM Digital Analytics“ duomenimis, praėjusį penktadienį pardavimų internetu buvo užfiksuota 9,5 proc. daugiau nei prieš metus, o ketvirtadienį – 14,3 proc. daugiau.
Vartojimo poreikiai keičiasi – žmonės nebenori grūstis parduotuvėse per „juodąjį penktadienį“, ir pradeda pirkti prekes internetu arba Padėkos dieną. Mažmenininkai, tą pajutę, noriai tenkina šį poreikį ir pradeda išpardavimus diena anksčiau, teigia „Kommersant“.