Dujų ir elektros vartotojams Vilniuje - naujas paslaugų centras

Nuo gruodžio 1-osios Vilniaus regiono gyventojai „Lietuvos dujų tiekimo“ ir  „Lesto“ paslaugas sostinėje gaus tik bendrame moderniame klientų aptarnavimo centre Viršuliškių sk. 34.

Klausimus dėl dujų ir elektros energijos skirstymo bei tiekimo paslaugų žmonės linkę spręsti tuo pačiu metu.<br>V.Balkūno nuotr.
Klausimus dėl dujų ir elektros energijos skirstymo bei tiekimo paslaugų žmonės linkę spręsti tuo pačiu metu.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2014-12-01 10:17, atnaujinta 2018-01-20 06:30

Bendradarbiavimą didžiausios šalies elektros ir gamtinių dujų tiekimo bei skirstymo bendrovės pradėjo šių metų rugpjūtį, kai Vilniuje esančiame  „Lesto“ klientų aptarnavimo centre pradėjo veikti dujų vartotojų aptarnavimo erdvė.

Tai bandomasis projektas, kurio metu bendrovės vertino sinergijos galimybes, siekiant elektros ir dujų vartotojams pasiūlyti paslaugas ir aptarnavimą vienoje vietoje.

Idėjai pasiteisinus, „Lietuvos dujų tiekimas“ nutarė senąjį gyventojų aptarnavimo centrą Smolensko gatvėje uždaryti. Nuo šio pirmadienio Vilniaus regiono buitinių vartotojų aptarnavimas visiškai perkeltas į naują modernų centrą.

„Žmonėms kur kas maloniau lankytis naujame šiuolaikiškai įrengtame klientų aptarnavimo centre. Naujoji paslauga yra ir patogesnė, nes gyventojai vienoje vietoje gali susitvarkyti reikalus ir dujų, ir elektros tiekimo įmonėse“, - sakė „Lietuvos dujų tiekimo“ generalinis direktorius Mantas Mikalajūnas.

Naujajame centre savo klientus taip pat aptarnauja ir gamtinių dujų skirstomojo tinklo operatorius „Lietuvos dujos“. Čia priimami vartotojų prašymai prijungti prie dujų skirstymo sistemos, perkelti dujų apskaitos prietaisus ir pan.

„Šių bendrovių buvimas vienoje „Lietuvos energijos“ įmonių grupėje sudaro naujas galimybes tobulinti klientų aptarnavimą, pasiūlyti jiems daugiau naudos. Paslaugų teikimas bendrame centre yra pirmasis šių įmonių sinergijos galimybių vertinimo etapas. Panašiu keliu ketiname eiti ir kituose Lietuvos miestuose“, - teigė „Lietuvos energijos“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Dalius Misiūnas.

Pasak  „Lesto“ generalinio direktoriaus Aido Ignatavičiaus,  „Lesto“ ir „Lietuvos dujų tiekimo“ bendradarbiavimas kuria papildomą pridėtinę vertę klientams.

„Pastebime, kad elektros ir dujų vartotojų poreikiai sutampa, todėl pirmas žingsnis link bendro klientų aptarnavimo suteiks galimybę paslaugas gauti patogiau“, - sako A. Ignatavičius.

Analizuojant klientų elgseną, pastebėta, kad klausimus dėl dujų ir elektros energijos skirstymo bei tiekimo paslaugų jie linkę spręsti tuo pačiu metu. Klientų aptarnavimas vienoje vietoje ypač naudingas naujakuriams, kuriems reikia pasirašyti sutartis dėl dujų ir elektros tiekimo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.