Logistikos vystymo kryptis – siuntų sekimas realiu laiku

Auganti elektroninė komercija bus svarbiausia logistikos įmonių plėtros priežastis, prognozuoja „Gloucestershire Echo“, remdamiesi „Barclays“ atliktu tyrimu.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Dec 3, 2014, 4:13 PM, atnaujinta Jan 20, 2018, 1:27 AM

Net 61 procentas tyrime apklaustų logistikos įmonių nurodė, kad prekių sekimo sistemų bei informavimo tobulinimas bus svarbiausia jų verslo plėtros kryptis. Tokias tendencijas „Venipak“ pastebi ir Baltijos šalyse. Bendrovė „Venipak“ Lietuvoje įdiegė modernią stebėjimo sistemą, kuri leis jos darbuotojams matyti, kur yra siunta realiu laiku bei daug tiksliau pasakyti, kada ji pasieks užsakovą.

Venipak“ grupės vadovas Andrius Balandis teigia, kad ši naujiena – svarbi dalis diegiant maršrutizavimo sistemą.

„Siuntų stebėjimo realiu laiku sistemos įdiegimas yra svarbus žingsnis tobulinant maršrutizavimo sistemą, kurios tikslas – optimizuoti siuntų pristatymą. Daug laiko analizavome mūsų bendrovės mikroautobusų judėjimą, transporto kamščius didžiuosiuose Lietuvos miestuose, ieškojome optimalių kelių, kokiais maršrutais turėtų važinėti mūsų transportas.

Ateityje turėsime sistemą, kuri kurjeriui automatiškai pati sudėlios grafiką bei nurodys geriausius kelius, kuriais turi važiuoti mikroautobusas“, - kalbėjo A.Balandis.

Pasakys tikslų siuntos pristatymo laiką

Tarptautinės siuntų pervežimo kompanijos „Venipak“ vadovas A.Balandis pastebėjo, kad kurjerių paslaugas teikiančios bendrovės negali pasigirti precizišku tikslumu nustatant, kurią valandą siuntinys pasieks užsakovą. Anot pašnekovo, paklaida gali siekti net 2 – 3 valandas.

„Mūsų siekis – sukurti sistemą, kuri leistų sumažinti paklaidą iki mažiau nei valandos. Tam turime išanalizuoti įvairius duomenis. Tikimės, kad jau kitais metais būsime pirmieji Baltijos šalyse, kurie galėsime labai tiksliai pasakyti, kada klientui bus pristatyta siunta“, - sakė „Venipak“ grupės vadovas.

Paslauga galės naudotis ir verslo klientai

Anot „Venipak Lietuva“ vadovo Tado Pečiukevičiaus, didėjančios e-prekybos apimtys mūsų šalyje kurjerių tarnybas skatina daug labiau bendradarbiauti su elektroninių parduotuvių darbuotojais.

„Kiekvieną dieną tūkstančiai siuntų iškeliauja į e-parduotuvėse produktus įsigijusių žmonių namus. Matome tendenciją, kad žmonės prekes nori gauti greitai, būdami darbe ar namuose. Kurjerių tarnybos turi prisitaikyti prie tokių žmonių poreikių, todėl būtinos technologijos, kurios galėtų nustatyti, kada produktas pasieks adresatą. Visgi ir žmogus turi planuotis dieną, jeigu atvažiuosime, o klientas jau bus išvykęs iš namų – nuvilsime savo partnerius“, - kalbėjo T.Pečiukevičius.

Įmonės Lietuvoje vadovas priduria, kad siuntos buvimo vietą turi matyti ne tik siuntų tarnybos darbuotojai, bet ir užsakovai: „Skambučių su klausimu, kada siunta pasieks namus, sulaukiame ir mes, ir e-parduotuvės personalas. Natūralu, kad turime dalintis informacija, todėl netolimoje ateityje ir mūsų verslo partneriai galės realiu laiku matyti visą informaciją, kada siunta pasieks adresatą“.

Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau kaip 400 e-parduotuvių, iš kurių apie 40 – drabužių ir avalynės.

2013 m. liepą Europos Komisijos paskelbtais duomenimis, 30 proc. Lietuvos interneto vartotojų per pastaruosius metus pirko internetu. Šis skaičius yra beveik perpus mažesnis už Europos Sąjungos vidurkį, tai įrodo, kad artimiausiu metu Lietuvoje galima laukti dar didesnio elektroninės prekybos suaktyvėjimo.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.