Turizmo bėdos guls ant pečių naujai vadovei

Kelionių įmonių bankrotai kirto ir Valstybiniam turizmo departamentui (VTD) – praėjusių metų pabaigoje lėkė jo direktorės Raimondos Balnienės galva. Sausio 5 d. kadenciją pradėjo nauja direktorė Jurgita Kazlauskienė. Anot naujosios vadovės, jos pirmtakė užgriuvusias bėdas sprendė gana neblogai, tačiau galėjo būti aktyvesnė.

„Turizmo srityje nesu naujokė. Nesu nukritusi iš dangaus. Turiu 7 metų patirtį“, - sakė J.Kazlauskienė.<br>T.Bauro nuotr.
„Turizmo srityje nesu naujokė. Nesu nukritusi iš dangaus. Turiu 7 metų patirtį“, - sakė J.Kazlauskienė.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jan 8, 2015, 9:59 AM, atnaujinta Jan 16, 2018, 4:57 PM

Ar ši moteris sugebės susidoroti su didžiausiu iššūkiu – atkurti vartotojų pasitikėjimą turizmo įmonėmis?

"Neišsprendžiamų problemų nebūna. Būna tik nenoras jas spręsti, o aš noriu spręsti", - sakė naujoji VTD vadovė.

Praėjusių metų pabaigoje konkursą šiam postui užimti laimėjusi Europos kurortų asociacijos viceprezidentė Jurgita Kazlauskienė taip pat vadovavo Lietuvos kurortų asociacijai.

„Turizmo srityje nesu naujokė. Nesu nukritusi iš dangaus. Turiu 7 metų patirtį“, - sakė J.Kazlauskienė.

Kaip ji vertina savo pirmtakės veiksmus, sprendžiant užkritusių bankrotų lavinos problemas? „Manau, kad kiekvieną darbą galima padaryti geriau. Bet manau, kad susitvarkyta buvo gana gerai. Gal buvo galima aktyviau, dažniau, žinant, kad ta problema pasikartojanti, inicijuoti įstatymo pataisas“, - sakė J.Kazlauskienė.

Bankrutavusio "Fresh Travel" atvejį ji vadino nesąžiningu verslu, prieš kurį VTD buvo bejėgis.

Nauja vadovė kalbėjo apie Seimui pateiktą Turizmo įstatymo redakciją, žadėjo, kad turizmo sritis bus griežčiau reglamentuojama, kad turistams būtų atlygintos išlaidos, nutikus bankrotui. Tai J.Kazlauskienė vadino savo prioritetu. Ji mano, kad naujoji įstatymo redakcija suteiks daugiau galių VTD kontroliuoti turizmo organizatorius ar agentūras.

Ji linkusi daugiau dėmesio skirti vietiniam ir atvykstamajam turizmui. Juolab kad mūsų šaliai nemenką dėmesį užsienio prestižiniai turizmo kanalai, tarkim, „Lonely Planet“.

Kaip problemą ji išskyrė besitraukiantį turistų iš Rytų srautą. Šiam klausimui ji skyrė laiko jau pirmomis dienomis. Ką daryti? Anot jos, derėtų skirti daugiau dėmesį Skandinavijos turistams, Latvijai, Vokietijai. Izraeliui siūlys su sveikata susijusių turizmo produktų.

Kiniją naujoji direktorė taip pat mato kaip perspektyvią rinką, tačiau jos imtis, turint ribotas finansines išgales, derėtų kartu su latviais ir estais.

„Turizmo sektorių gerai pažįstu. Noriu artimiausiu metu susitikti su visomis turizmo asociacijomis“, - prisistatydama kalbėjo J.Kazlauskienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.