Pirko iš grupinio pardavimo portalo: nei prekių, nei pinigų

Vilnietė Sigita dažnai perka iš grupinio pardavimo portalų. Tačiau pastarųjų pirkinių, užsakytų portale kuponai.lt, moteris jau nebesitiki sulaukti, o ir kad kas grąžins pinigus, nebepuoselėja vilčių. Tokių kaip jį – galybė. Tuo galima įsitikinti perskaičius skundus internete.

Daugiau nuotraukų (1)

Aida Murauskaitė, Simona Viltrakytė

Jan 14, 2015, 4:47 PM, atnaujinta Jan 16, 2018, 2:44 AM

Nurodytą dieną nesulaukusi per kuponai.lt užsakytos glaustinukės ir sportinio kostiumo Sigita skubėjo rašyti pardavėjams elektroninį laišką. Atsakymo negavo. Jo nesulaukė ir kitą dieną parašiusi dar vieną laišką. Niekas neatsiliepė ir telefonu. Nerimą dar labiau padidino atsiliepimai internete.

„Skambinau be perstojo 30 minučių, niekas nekėlė, vis sukosi įrašas: „Visi konsultantai užimti, prašome palaukti“. Mano pirkiniai ne tiek daug kainavo. Liekninamoji glaustinukė – 39 litus, sportinis kostiumas – 45 litus. Tačiau šiuo metu portale matau daug brangesnių prekių. Reikia įspėti žmones, kad jie neprarastų pinigų. Juk akivaizdu, kad kažkas negerai. Juk ir kelionės nuplaukė žmonėms neseniai“, - kalbėjo moteris.

Susisiekti su portalo kuponai.lt vadovu Kšištofu Zachazevskiu nepavyko ir lrytas.lt.

Skundų, tačiau dažniau dėl prekių kokybės ar vėluojančių užsakymų, internete apstu buvo dar vasarą, tačiau 2014-ųjų gruodį jų pasipylė lyg iš gausybės rago. Ypač daug sunerimusių pirkėjų tarp tų, kurie prekes turėjo gauti jau 2015-ųjų sausį. Jie skundžiasi prekių nesulaukę, tačiau niekas neįspėjęs, kad jos vėluosiančios.

„Rašau nusivylusi šia svetaine, nes užsisakiau 2014 metų gruodžio 1 dieną prekes, kurias norėjau skirti kaip kalėdines dovanas, deja, jų dar nėra. Praėjo jau pusantro mėnesio. Bandžiau susisiekti telefonu daug kartų. Atsakymas, kad šiuo metu visi operatoriai užimti. Rašiau į elektroninį paštą, jokio atsakymo. Gavau telefonu žinutę: kai galėsime, pranešime. Tai kaip pasitikėti ir ką galima iš jų užsisakyti, jei taip nepaiso užsakovų“, - sausiui įpusėjus skundžiasi viena moteris.

Kitas guodžiasi, kad jau prieš du mėnesius grąžino prekę, tačiau pinigų taip ir neatgavo.

„Lapkričio mėnesį užsisakiau šlepetes, bet jų nesulaukiu. Kupono galiojimo laikas baigėsi sausio 11-ąją. Prisiskambinti neįmanoma, elektroniniu paštu atrašė tik vieną kartą. Kokia tai įmonė, jei taip su klientais elgiasi?“ - piktinosi „Kuponai.lt“ klientė.

„Mes negauname lapkričio 30-ąją užsakytų prekių. Telefonu niekas neatsiliepia“, - dar vienas skundas.

„Prekes užsisakėme birželio mėnesį, sumokėta ir už užsakymą, ir už pristatymą, bet nėra nei prekių, nei pinigų. Prisiskambinti taip pat neįmanoma“, - lapkričio mėnesį skundėsi žmogus.

Panašių komentarų – galybė.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) lrytas.lt informavo, kad pastaruoju metu padaugėjo ją pasiekiančių skundų dėl „Kuponai.lt“ veiklos. Iš viso per 2014-uosius VVTAT pasiekė 50 skundų dėl šios įmonės nepristatytų prekių. Tačiau kone visais atvejais – išskyrus tris – „Kuponai.lt“ reaguodavo geranoriškai: už nepristatytas prekes grąžindavo pinigus.

Kol kas neaišku, kodėl minėtais trim atvejais „Kuponai.lt“ negrąžino pinigų. Vis dėlto VVTAT ragina visus pinigus sumokėjusius, tačiau prekių nesulaukusius asmenis kreiptis į tarnybą. VVTAT teigia, kad jei padaugės skundų dėl neįvykdytų tarnybos sprendimų, bus svarstoma kreiptis į teismą dėl vartotojų teisių viešojo intereso gynimo teisme.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.